CES 2012: تلفن هوشمند Xperia S سونی - پردازنده 1.5GHz، دوربین 12MP

دوشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۰ - ۱۲:۲۴
مطالعه 2 دقیقه
سونی در نمایشگاه CES 2012علاوه بر تلفن فوق العاده جذاب Xperia ion یک تلفن هوشمند دیگر به نام Xperia S را به نمایش گذاشت. Xperia S زودتر از ion و در سه ماه دوم سال 2012 وارد بازار جهانی خواهد شد. این تلفن اندرویدی دوربین 12 مگاپیکسل و پردازنده 1.5 گیگاهرتزی دارد که آن را قادر به ضبط ویدیو با کیفیت 1080p می کند. در ادامه مشخصات کامل فنی Xperia S به همراه گالری عکس و ویدیو مربوط به آن را مشاهده خواهید کرد.
تبلیغات

Xperia S که با سیستم عامل اندروید 2.3 کار می کند مجهز به پردازنده دو هسته ای 1.5GHz، صفحه لمسی 4.3 اینچ با وضوح تصویر فوق العاده 720p، دوربین 12 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین 1.3 مگاپیکسلی در جلوی گوشی است. دوربین 12MP این گوشی قادر به ضبط ویدیو با کیفیت 1080p و دوربین جلوی آن قادر به ضبط ویدیو با کیفیت 720p است. حافظه RAM تلفن هوشمند Xperia S یک گیگابایت است.

Xperia S دارای 32GB حافظه داخلی برای ذخیره سازی اطلاعات است اما اسلات micro-SD برای اضافه کردن حافظه ذخیره سازی ندارد.

هرچند این تلفن با سیستم عامل اندروید 2.3 وارد بازار خواهد شد اما سونی وعده داده که حتما اندروید 4 را با کمی تاخیر برای Xperia S آماده خواهد کرد.

یکی از قابلیت های بسیار جذاب Xperia S دوربین بسیار قوی آن است. سرعت عکس برداری دوربین 12MP این گوشی بسیار سریع است و تصاویر بدون تاخیر ذخیره می شوند. یکی دیگر از قابلیت های جذاب عکس برداری با Xperia S وجود دکمه اختصاصی برای عکس برداری و عدم نیاز به باز کردن قفل گوشی برای عکاسی است.

برای آشنایی بیشتر با Xperia S ویدیویی که در ادامه آمده است را مشاهده کنید:

منبع: Droid Matters

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات