پرده برداری از اولترابوک، اسلیت و تبلت هیبریدی سونی در نمایشگاه

یک‌شنبه ۲۵ دی ۱۳۹۰ - ۱۳:۲۵
مطالعه 2 دقیقه
اغلب برند های مطرح در نمایشگاه های CES از اولترابوک های خود رونمایی کردند. ولی ظاهرا سونی از این غافله عقب مانده و برای اینکه حرفی برای گفتن داشته باشد از طرح مفهومی اولترابوک خود پرده‌برداری کرده است.
تبلیغات

سونی در نمایشگاه CES امسال از سایر طرح‌های مفهومی خود مانند Slate و تبلت هیبریدی خود نیز پرده‌برداری کرد. این محصولات همگی پشت شیشه قرار داشته و امکان استفاده و کار کردن با آن‌ها وجود نداشت. به همین دلیل تنها مشخصات ظاهری آن‌ها قابل بررسی بود.

با وجود اتمام نمایشگاه CES همچنان با اخبار داغ و جذاب این نمایشگاه مواجه می‌شویم. یکی از این خبر ها در مورد غرفه محصولات آتی و طرح‌های مفهومی سونی است.

Sony Vaio Ultrabook

اولترابوک سونی در سال ۲۰۱۲ وارد بازار جهانی خواهد شد. تا زمان عرضه این محصول، مشخصات دقیق آن مشخص نخواهد شد. همه آنچه از مشاهده این اولترابوک از پشت شیشه! می‌توان دریافت، این است که بدنه اولترابوک تخت بوده و رنگ زیبایی دارد. اولترابوک Vaio دارای پورت های VGA، USB 2.0 ، USB 3.0 ، Ethernet، HDMI و همچنین یک کارت خوان حافظه است.

ظاهر این اولترابوک با ظاهر لپ‌تاپ‌های سری Z سونی تفاوت چندانی ندارد.

Sony Slate

Sony Slate یکی از محصولات نمایشگاه CES بود که ظاهر عجیبی داشت. Sony Slate در واقع تلفیقی است از تبلت و کیبورد لمسی که در واقع ظاهری مشابه All-in-one دارند. این تبلت دارای یک پایه است که می‌توان آن را خواباند و از دستگاه به عنوان تبلت استفاده کرد یا می‌توان با قرار دادن تبلت در پایه، آن را به دستگاهی مشابه All in one تبدیل کرد.

Sony Hybrid Tablet

آخرین دستگاه مفهومی سونی که در غرفه سونی در CES مشاهده کردیم، تبلت هیبریدی سونی بود. این تبلت مانند Eee Pad Slider ایسوس، دارای کیبوردی زیر دستگاه است که به صورت کشویی بیرون آمده و مشابه لپ تاپ قابل استفاده خواهد بود. قرار است همراه با این محصول یک قلم نوری نیز عرضه شود تا کاربران بتوانند از آن با قلم استفاده کنند.

نظر شما در مورد این طرح‌های مفهومی چیست؟ به نظر شما کدامیک از این محصولات به تولید نهایی خواهند رسید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات