شارپ انتخاب نشد، ال جی و سامسونگ نمایشگر آیپد 3 را تولید می کنند

شنبه ۲۴ دی ۱۳۹۰ - ۱۴:۲۱
مطالعه 2 دقیقه
چند هفته پیش به نظر می رسید که شارپ برنده تولید نمایشگر iPad 3 شده است و قرار بود که این شرکت ژاپنی موجودی نمایشگر مورد نیاز اپل برای iPad 3 را تامین کند. اما جدیدترین شایعات مربوط به نسل بعدی تبلت اپل حاکی از آن است که ال جی و سامسونگ برای تولید نمایشگر با کیفیت iPad 3 انتخاب شده و شارپ کنار زده شده است.
تبلیغات

خبر انتخاب دو شرکت کره ای برای تولید نمایشگر iPad 3 توسط Electronic Times Internet اعلام شده است. براساس اعلام etnews، شارپ به دلیل مشکلات تولید انبوه نمایشگر مورد نیاز اپل، انتخاب نشده است و در عوض دو شرکت کره ای سامسونگ و ال جی انتخاب شده اند و از ماه دسامبر سال گذشته تولید نمایشگر iPad 3 را آغاز کرده اند.

گفته می شود نمایشگر نسل جدید Retina که قرار است در iPad 3 بکار گرفته شود دارای وضوح تصویر 2,048x1,536 پیکسل است. در فناوری جدید از indium, gallium و zinc برای تولید نمایشگر استفاده خواهد شد که خود باعث باریکی بیشتر iPad 3 می شوند. اما از طرفی برخی معتقدند که اپل نمایشگر IPS را برای تبلت iPad حفظ خواهد کرد.

اگر خبر کنار زدن شارپ صحت داشته باشد، به نظر می رسد که اپل برای عرضه به موقع نسل جدید آیپد از هیچ کاری دریغ نمی کند و به زودی شاهد iPad 3 خواهیم بود.

منبع: Apple Insider

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات