CES 2012: با LightPad G1 تلفن خود را به لپ تاپ تبدیل کنید

شنبه ۲۴ دی ۱۳۹۰ - ۱۳:۴۱
مطالعه 2 دقیقه
LightPad G1، تلفن هوشمند شما را مفید تر و کارآمدتر می کند. امروزه برای برخی از تبلت ها یک داک فیزیکی کی برد ارائه می شود که کاربر با قرار دادن تبلت برروی آن، می تواند راحتی کار با نوت بوک را با تبلت خود تجربه کند. حال نظر شما در مورد وسیله مشابه برای تبدیل تلفن هوشمند به نوت بوک چیست؟ LightPad G1 براساس فناوری پروژکتورهای Pico کار می کند و تلفن هوشمند شما را به یک نوت بوک تبدیل می کند. خواندن مقاله را ادامه دهید تا جزئیات بیشتر را مشاهده کنید.
تبلیغات

LightPad G1 مجهز به پروژکتور پیکو است که تصاویر را برروی یک صفحه 11 اینچ نمایش می دهد. این وسیله بسیار کم مصرف می باشد و پروژکتور Pico آن که دارای شدت روشنایی 500nit است و تنها 2.5 وات مصرف دارد. اما اگر بخواهید تصویر بزرگتری داشته باشید می توانید به جای صفحه 11 اینچ خود G1، از دیوار و یا سطح صاف دیگری استفاده کنید و تصویری به بزرگی 60 اینچ داشته باشید.

از آنجایی که G1 مجهز به کی برد فیزیکی QWERTY است هیچ وقت مشکلی با تایپ کردن اسناد و فایل های نوشتاری خود نخواهید داشت.

LightPad G1 از اکثر ابزارهای موبایل مبتی بر Android و iOS و Windows Phone و BlackBerry OS پشتیبانی می کند. حداکثر رزولوشن تصویر خروجی LightPad G1 برابر 854x480 پیکسل است. اما نسل بعدی این وسیله که LightPad G2 نام گذاری شده، قرار است با رزولوشن بالاتر از 1280x720 عرضه شود.

LightPad G1 قرار است در سه ماه دوم سال 2012 وارد بازار جهانی شود ولی هنوز قیمت آن اعلام نشده است.

منبع: Uber Gizmo

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات