جاروبرقی رباتیک سامسونگ NaviBot-S

پنج‌شنبه ۲۲ دی ۱۳۹۰ - ۱۸:۱۸
مطالعه 1 دقیقه
حالا سامسونگ در نمایشگاه CES از نسل جدید جاروبرقی های رباتیک خود پرده برداری کرده است.
تبلیغات

روز به روز لوازم خانگی هوشمند تر می شوند، پیش از این، ماشین لباس شویی با قابلیت اتصال به شبکه بی سیم و کنترل از راه دور را معرفی کردیم.

جاروبرقی سامسونگ مدل NaviBot-S قابلیت اتصال به شبکه بی سیم را دارد و از طریق تلفن هوشمند و یا حتی کنترل از راه دورهای سنتی، کنترل می شود. برروی این جارو برقی یک دوربین قرار داده شده تا مسیرها را به خاطر بسپارد. توضیحات بیشتر به همراه گالری عکس مربوط به این جاروبرقی را در ادامه مشاهده کنید.

دوربینی که در قسمت بالای این جاروبرقی قرار داده شده، وظیفه ذخیره مسیرها و محاسبه کوتاه ترین مسیر بازگشت تا شارژر را برعهده دارد. NaviBot-S همچنین دارای سنسوری است که میزان گرد و غبار روی سطح زمین را اندازه گیری می کند و در حافظه خود حفظ می کند. تا کاربر بداند کدام نقطه از منزلش نیاز به نظافت بیشتری داشته است.

Navibot S در هر ثانیه حدود 320 میلی متر را تمیز می کند، یعنی برای تمیز کردن یک فضای 5 در 5 متر حدود 11 دقیقه زمان نیاز خواهد داشت.

باتری این جاروبرقی حدود 100 دقیقه کار می کند و برای شارژ مجدد حدود 3 ساعت زمان نیاز دارد. قیمت جارو برقی رباتیک سامسونگ هنوز اعلام نشده است.

منبع: Engadget

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات