CES 2012: خرگوش های هوشمند سخنگو، فیلم و عکس می گیرند و فیس بوک و توییتر را بروز می کنند

پنج‌شنبه ۲۲ دی ۱۳۹۰ - ۱۱:۲۵
مطالعه 2 دقیقه
این خرگوش های کوچک و جذاب علاوه بر اینکه باهوش هستند، اجتماعی نیز می باشند! شرکت بریتانیایی Violet در نمایشگاه CES امسال، نسل سوم خرگوش های هوشمند خود را با نام Karotz معرفی کرد. این خرگوش ها به اینترنت متصل می شوند و قادرند فیس بوک شما را بروز کنند، در صفحه توییترتان پست ارسال کنند، برای دیگران ایمیل بزنند، فیلم و یا عکس بگیرد و یا حتی متون را برایتان بخوانند. برای آشنایی با توانی های دیگر Karotzها ادامه مطلب را بخوانید.
تبلیغات

اولین نسخه Karotz در سال 2005 معرفی شد. نسخه جدید Karotz که در CES امسال به نمایش در آمد قرار است به زودی و با قیمت 129.99$ وارد بازار شود. Kartoz می تواند به سئوال های کاربر پاسخ دهد. برای بدست آوردن پاسخ ها نیز از یک نرم افزار تشخیص صدای پیشرفته که به اینترنت متصل می باشد، استفاده می کند. نرم افزار نتایج را از موتورهای جستجو بدست می آورد و سپس به کاربر اعلام می کند.

Karotz همچنین می تواند در فیس بوک و یا توییتر پست ارسال کند یا موزیک پخش کند و یا ایمیل های شما را چک کند. Karotz همچنین می تواند گزارش آب و هوا را برایتان بگوید و یا اخبار موجود در لیست RSS ها را برایتان بخواند.

Karotz می تواند هر آنچه را که توسط وب کم و میکروفن داخلیش می شنود و یا می بیند به اشتراک بگذارد. به عنوان مثال می تواند عکس بگیرید و خودش عکس را در فیس بوک به اشتراک بگذارد.

لوازم جانبی بسیاری برای Karotz وجود دارد که کاربر می تواند آنها را بصورت جداگانه خریداری کند. به عنوان مثال Nanoztag و Flatnanoz، تراشه RFID را به Karotz اضافه می کنند. از تگ RFID می توان برای اطلاع ارسانی نیز استفاده کرد. بعنوان مثال زمانی که هم اتاقی و یا فرزند شما به خانه بر می گرد، می تواند تگ RFID را از جلوی Karotz حرکت دهند تا Karotz، صاحب خانه را با ارسال ایمیل و یا پیغام آگاه سازد.

ویدیو جذاب مرتبط با خرگوش های باهوش را از دست ندهید:

برای کنترل Karotz از طریق تلفن های هوشمند اندرویدی و آیفون یک نرم افزار وجود دارد که کاربران با استفاده از آن می توانند این خرگوش باهوش را از راه دور کنترل کنند.

منبع: Mashable

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات