CES 2012: منتظر تبلت های اینتلی لنوو با سیستم عامل اندروید و ویندوز 8 باشید

چهارشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۰ - ۲۱:۱۳
مطالعه 2 دقیقه
اینتل در نمایشگاه CES، تبلت های ساخت لنوو را به نمایش گذاشت که در آنها از پردازنده Medfield استفاده شده بود. این تبلت ها قرار است با سیستم عامل ویندوز 8 و اندروید وارد بازار شوند. Medfield که در واقع نسل جدید پردازنده های Atom اینتل است در تلفن هوشمند اندرویدی Lenovo نیز بکار گرفته شده است. توضیحات بیشتر به همراه گالری عکس این تبلت را در ادامه مشاهده کنید.
تبلیغات

تبلت Lenovo IdeaTab K2110 مجهز به پردازنده نو پای اینتل، Medfield است همان پردازنده ای که در تلفن هوشمند Lenovo K800 نیز استفاده شده بود.

این تبلت مجهز به سیستم عامل اندروید 4 یا Ice Cream Sandwich می باشد و قرار است در سه ماه دوم سال 2012 وارد بازار جهانی شود. K2110 مجهز به صفحه نمایش 10.1 اینچ است و حدود 8.9 میلی متر ضخامت دارد. هنوز مشخصات فنی این تبلت نهایی نشده است و تنها می دانیم که این تبلت مجهز به پردازنده Medfield خواهد بود اما تبلتی که در CES به نمایش گذاشته شد، دارای دو دوربین یکی در جلو برای مکالمه ویدیویی و دیگری در پشت تبلت برای عکس بردای است. K2110 دارای پورت های microUSB, micro-HDMI و اسلات حافظه microSD و اسلات سیم کارت نیز می باشد.

اینتل و لنوو اعلام کردند که تبلت های مجهز به پردازنده نسل جدید Atom را با سیستم عامل ویندوز8 تولید خواهند کرد. اینتل اعلام کرد که در نیمه دوم سال 2012 نسل جدید Medfield را با دو هسته (در حال حاضر Medfiled تنها یک هسته دارد) و قدرت پردازش گرافیکی بسیار بالاتر حاضر خواهد کرد.

در حال حاضر اطلاعات بیشتری از تبلت های Medfield لنوو وجود ندارد.

منابع: The Verge | Cnet

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات