ویوسونیک، مانیتور 23 اینچ لمسی را به تلفن شما اضافه می کند

چهارشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۰ - ۱۴:۱۶
مطالعه 2 دقیقه
ویوسونیک در نمایشگاه CES یک تبلت ۷ اینچی ارزان قیمت و یک مانیتور ۲۳ اینچ لمسی را به نمایش در آورده است.
تبلیغات

ویوسونیک در CES امسال، علاوه بر تبلت 7 اینچی ارزان‌قیمت خود، یک مانیتور 23 اینچ لمسی را نیز به نمایش گذاشت. این مانیتور که مجهز به صفحه لمسی 10 نقطه ای - خازنی است، قابلیت اتصال به شبکه بی‌سیم را نیز دارد. شبکه بی‌سیم این امکان را به کاربر می‌دهد تا صفحه موبایل یا تبلت خود را روی مانیتور منتقل کرده و به این ترتیب لذت اجرای نرم‌افزار و بازی‌های مختلف موبایل را در صفحه‌نمایش 23 اینچی تجربه کند.

کاربر می‌تواند علاوه بر مشاهده صفحه موبایل روی مانیتور 23 اینچ، عکس‌ها یا ویدئو ها را نیز از روی موبایل به مانیتور منتقل کند. این مانیتور به لطف پردازنده داخلی ARM11 و رابط کاربری ViewSonic UI قادر است بدون نیاز به کامپیوتر و از طریق شبکه بی‌سیم به اینترنت متصل شود و مستقیما، ویدئو را از یوتیوب یا نت فلیکس پخش کند.

وضوح تصویر مانیتور TDI2340 برابر 1920x1080 پیکسل و صفحه لمسی آن از نوع چندلمسی – دو انگشتی است. این مانیتور ویوسونیک می‌تواند روی پایه خود 360 درجه بچرخد و دارای دو بلندگوی 2 وات نیز است.

نوع پنل مانیتور TDI2340 از نوع IPS است به همین دلیل زاویه دید بسیار خوبی داشته و رنگ‌ها را نیز با دقت بسیار بالایی نمایش می‌دهد.

ViewSonic TDI2340_WiFi

ویوسونیک هنوز در مورد قیمت مانیتور و زمان عرضه این محصول صحبتی نکرده است.

منبع: Slash Gears

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات