CES 2012: ال جی بزرگترین تلویزیون OLED دنیا را به نمایش گذاشت

سه‌شنبه ۲۰ دی ۱۳۹۰ - ۱۵:۰۶
مطالعه 1 دقیقه
ال جی پیش از شروع نمایشگاه، هیاهوی بسیاری برای تلویزیون 55 اینچ OLED خود به راه انداخت و با تصاویر فوق‌العاده زیبایی که از این تلویزیون بسیار باریک به نمایش گذاشت همه را چشم به راه محصول خود کرد. اما حال که ویدیوهای مربوط به این تلویزیون منتشر شده، نشان‌دهنده این است که بزرگ‌ترین تلویزیون OLED دنیا دقیقاً به همان زیبایی است که ال جی در تصاویر قبل نمایشگاه نمایش داده بود. در ادامه ویدیوهای مربوط به این تلویزیون را مشاهده خواهید کرد.
تبلیغات

همان‌طورکه در ویدئو مشاهده می‌کند لبه های تلویزیون آنقدر باریک هستند، که به سختی می‌توان آن‌ها را مشاهده کرد. اما نکته قابل توجه در این نمایشگر کیفیت بی‌نظیر و رنگ‌های فوق‌العاده زنده آن است. افرادی که این تلویزیون را از نزدیک مشاهده کرده‌اند همگی در این موضوع اتفاق نظر دارند که تا به حال تصویر با این کیفیت مشاهده نکرده اند. ظاهراً دمویی که ال جی برای پخش در این تلویزیون انتخاب کرده نیز فوق‌العاده زیبا و جذاب است.

علاوه بر رنگ‌های زنده و رنگ مشکی عمیق، زمان پاسخگویی تصویر این تلویزیون ال جی نیز بسیار سریع است. به‌همین‌دلیل، تصاویر سریع به نرمی و بدون لرزش یا ماتی پخش می‌شوند. ویدئو دیگر مربوط به این تلویزیون را از دست ندهید:

منبع: Mashable

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات