CES 2012: معرفی گوشی سونی Xperia Ion به همراه گالری تصاویر

سه‌شنبه ۲۰ دی ۱۳۹۰ - ۱۱:۲۷
مطالعه 2 دقیقه
گوشی جدید سونی به نام Xperia Ion مجهز به نمایشگر با رزولوشن 720p و دوربین 12 مگاپیکسلی است. ظاهرا این گوشی همان مدلی است که سونی اریکسون در صفحه فیس بوک خود از طرفدارانش خواسته بود که دستگاه جدید این شرکت را حدس بزنند. در ادامه مشخصات و گالری تصاویر این گوشی را مشاهده می کنید.
تبلیغات

گوشی های سونی اریکسون در بازار امریکا طرفداران کمتری نسبت به سایر برند ها مانند اپل دارد. اما ممکن است گوشی های جدید این کمپانی مانند Xperia Ion جای خود را تا حدودی در بازار امریکا نیز باز کند.

Xperia Ion مجهز به نمایشگر 4.6 اینچ با رزولوشن HD یا 1280x720 پیکسل است. طراحی ظاهری گوشی نیز بسیار باریک و شیک است. بدنه آلومینیومی و نوار مشکی دور گوشی، ظاهر آن را بیش از گوشی های دیگر سونی اریکسون جذاب کرده است.

دوربین پشت این گوشی 12 مگاپیکسل و سرعت عکس برداری آن نیز زیاد است. تنها نکته منفی در مورد این گوشی این است که مجهز به سیستم عامل قدیمی اندروید یعنی نسخه 2.3 است. ولی سونی اعلام کرده به زودی آپدیت جدید سیستم عامل این گوشی را به نسخه 4.0 اندروید عرضه خواهد کرد.

هنوز مشخصات دقیق در مورد پردازنده این گوشی جدید در CES مطرح نشده است.

اگر قصد خرید این گوشی را دارید باید تا سه ماهه دوم سال 2012 صبر کنید تا این گوشی وارد بازار جهانی شود.

به روزرسانی

این گوشی مجهز به پردازنده دو هسته ای با سرعت 1.5 گیگاهرتزو حافظه داخلی 16 گیگابایتی می باشد. دوربین 12 مگاپیکسلی Xperia Ion برای گرفتن و ذخیره هر عکس تنها 1.5 ثانیه زمان نیاز داشته و قابلیت فیلم برداری Full HD یا 1080p را نیز دارد.

رزولوشن دوربین جلوی این گوشی 720p است و کاربر می تواند می تواند محتوا و فیلم های HD خود را با استفاده از DLNA، HDMI و تکنولوژی BRAVIA Sync به اشتراک بگذارد.

منبع: DigitalTrends

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات