CES 2012: موتورولا دو تلفن جدید اندرویدی را به نمایش در آورد

سه‌شنبه ۲۰ دی ۱۳۹۰ - ۰۹:۳۶
مطالعه 2 دقیقه
دو تلفن جدید اندرویدی شرکت موتورلا با نام های Motoluxe و Defy Mini در نمایشگاه CES به نمایش در آمدند. Motoluxe دارای سخت افزار بهتری نسبت به Defy Mini است ولی در عوض Defy Mini مقاومت بیشتری دارد. این دو تلفن هم اکنون در بازار چین با نام های متفاوتی عرضه می شوند و انتظار می رود در ماه فوریه در بازار اروپا و امریکای لاتین نیز عرضه گردند. در ادامه به مقایسه مشخصات این دو تلفن می پردازیم و ویدیو های مربوط به آنها را مشاهده می کنیم.
تبلیغات

موتورولا دو تلفن جدید خود را در برای گسترش بازار تلفن های هوشمند در نمایشگاه CES معرفی کرد.

Motoluxe (تلفن سمت چپ در تصویر بالا) که پیشرفته تر از Defy است، دارای صفحه لمسی 4 اینچ با رزولوشن 480 در 854 پیکسل و پردازنده 800Mhz و حافظه RAM با ظرفیت 512MB است. این گوشی از بلوتوث 3.0 و GPS و DLNA نیز پشتیبانی می کند و دارای سیستم عامل Android 2.3.7 Gingerbread می باشد.

Motoluxe یک دوربین 8 مگاپیکسل در پشت و یک دوربین VGA برای مکالمه ویدیوی در جلو دارد، وزن آن نیز 123 گرم است. این گوشی دارای نوار رنگی LED است که به کاربران در هنگام رسیدن پیامک و تماس های از دست رفته هشدار می دهد. موتورولا اعتقاد دارد که این ویژگی Motoluxe را از رقیبانش مجزا می کند. این ویژگی در ویدیوی که در ادامه آمده قابل مشاهده است.

Defy Mini از سری خانواده Defy می باشد این تلفن هوشمند اندرویدی دارای صفحه لمسی 3.2 اینچی است که در مقابل گرد و غبار، ضربه و نفوذ آب مقاوم است.

از دیگر مشخصات سخت افزاری اDefy Mini می توان به پردازنده 600 مگاهرتزی، بلوتوث 2.1 GPS و دوربین 3 مگاپیکسلی اشاره کرد. باتری این تلفن 1650mAh است و 10 ساعت در حالت مکالمه و 500 ساعت در حالت استندبای دوام می آورد. Defy Mini همانند Motoluxe دارای سیستم عامل Android 2.3.7 Gingerbread می باشد.

در حال حاضر این دو گوشی در بازار چین و با نام های XT320 و XT615 وجود دارند. اما قرار است در ماه فوریه وارد بازار اروپا و امریکای لاتین شود.

منبع: Digital Trends

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات