سامسونگ به اولین مشتریان ایرانی گلکسی نوت 50 درصد تخفیف می دهد

سه‌شنبه ۲۰ دی ۱۳۹۰ - ۱۱:۴۳
مطالعه 2 دقیقه
تبلت پرفروش و متفاوت Galaxy Note سامسونگ تا سه روز دیگر بصورت رسمی وارد بازار کشور می شود. این تبلت که در ماه اول ورودش به بازار جهانی با فروش فوق العاده یک میلیونی مواجه شد، حالا وارد بازار کشور می شود.  شرکت سامسونگ تصمیم دارد به مناسبت آغاز فروش گالکسی نوت در کشور، تخفیفات ویژه ای را برای متقاضیان این گوشی در نظر بگیرد. افرادی که زودتر اقدام به خرید می کنند تا 50 درصد تخفیف خواهند گرفت. توضیحات بیشتر را در ادامه بخوانید.
تبلیغات

اگر منتظر ورود رسمی Galaxy Note با کارانتی معتبر بوده اید، انتظار به پایان رسید، ساعت 10 صبح روز یک شنبه 25 دی ماه 1390 ، گوشی گالکسی نوت در فروشگاه کامران (واقع در تهران، خیابان جمهوری، قبل از پل حافظ، تقاطع لاله) با تخفیف های فوق العاده به فروش می رسد.

بخاطر داشته باشید که تعداد گالکسی نوت های در نظر گرفته شده برای این منظور محدود می باشند و این تخفیفات که تا سقف 50% خواهند بود به اولین نفرات حاضر در فروشگاه تعلق خواهند گرفت. البته سامسونگ اعلام کرده که بین افرادی که در صف ایستاده اند نیز قرعه کشی ویژه ای برگزار خواهد کرد.

پس هر چه زودتر در فروشگاه حاضر باشید تخفیف بیشتری به شما تعلق می گیرد.

اگر فعلا امکان خرید گلکسی نوت را ندارید می توانید با مراجعه به وب سایت GalaxyNote.ir شانس خود را در قرعه کشی رایگان این تبلت امتحان کنید. ممکن است برنده خوش شانس این قرعه کشی خود شما باشید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات