گوگل و HTC خود را برای جنگ با iPhone 5 آماده می کنند

جمعه ۱۸ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۸:۴۷
مطالعه 2 دقیقه
تا عرضه نسخه جدید iPhone زمانی باقی نمانده است و دو رقیب بزرگ اپل، گوگل و HTC با صرف هزینه های زیاد خود را برای تولید رقیب های این تلفن هوشمند آماده کرده‌اند. گوگل و HTC با خرید سخت افزارهای پیشرفته و تکنولوژی های مرتبط خود را برای تولید تلفن های جدید اندرویدی آماده کرده‌اند. آیا گوگل و HTC این بار می‌توانند با iPhone اپل رقابت کنند؟
تبلیغات

گوگل موتورولا را خرید

گوگل شرکت موتورولا را با قیمت 8 میلیارد دلار خریداری کرد و صاحب 17 هزار امتیاز ثبت شده و غیر استفاده این شرکت شد. Andy Rubin مدیر ارشد بخش موبایل گوگل طرفدارن Android را مطمئن کرد که : دیدگاه ماه برای اندروید تغییر نکرده و گوگل کاملاً روی گسترش اندروید تمرکز کرده است." موتورلا یکی از بزرگ‌ترین تولید کننده های تلفن های اندرویدی در امریکا بوده است. حال گوگل نیز می‌تواند از ابداعات و الگوهای ثبت شده موتورلا استفاده کرده و ترسی از شکایت شرکت‌های مختلف نداشته باشد.

پیش از این سامسونگ، ال جی، سونی اریکسون و تولید کننده های تلفن های اندرویدی محصولات خود را برای رقابت با iPhone اپل عرضه کرده‌اند ولی هیچ کدام نتوانستند بر اپل غلبه کنند اما این بار خود گوگل بصورت مستقیم و به کمک موتورولا به جنگ اپل می‌رود.

HTC بخش اعظم شرکت Beats Electronics را از آن خود کرد

HTC به میزان 200 میلیون دلار از سهام 51 سنتی شرکت Beats Electronics را خرید و براساس قرارداد فی مابین این دو شرکت، موبایل های HTC از فناوری‌های صوتی Beats بهرمند خواهند شد. HTC قصد دارد به کمک فناوری‌های صوتی شرکت Beats بتواند قدرت صوتی تلفن های هوشمند خود را افزایش دهد و با iPhone در زمینه پخش موسیقی رقابت کند.

به نظر شما آیا محصولات آینده این دو شرکت می‌توانند iPhone 5 را مغلوب کنند؟

منبع: T3 UK Sep 2011

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات