معرفی بازی های مخصوص iOS، اندروید و WP7 که به زودی منتشر می شوند

چهارشنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۰:۳۲
مطالعه 6 دقیقه
شرکت های تولید کننده بازی به زودی بازی های جذابی را برای سیستم عامل های iOS، اندروید و Windows Phone 7 منتشر می کنند. بسیاری از این بازی ها پیشتر روی PC یا کنسول ها اجرا می شدند. این کمپانی ها تصمیم گرفتند این بازی ها را برای تلفن های هوشمند نیز طراحی کنند. در ادامه 10 بازی جذابی که قرار است برای تلفن های هوشمند با سیستم عامل های مختلف، منتشر شوند را معرفی کنیم.
تبلیغات

بازی Shadowgun مخصوص Android/iO - زمان انتشار: زمستان

shadowgun-future

Shadowgun برای کاربرانی که به بازی های Action علاقه مندند، بسیار جذاب است.هر چه داستان بازی را جلو تر ببرید بیشتر لذت خواهید برد. حجم بازی زیاد است و اگر قصد دارید قدرت گوشی خود را به رخ دوستانتان بکشید، تنها کافی است بگویید که این بازی را روی گوشیتان نصب کرده اید و بدون هیچ مشکلی آن را اجرا می کنید. این جمله نشان دهنده قدرت گوشی شماست؛ چراکه بازی به راحتی روی هر گوشی قابل اجرا نیست.

بازی Kinectimals Mobile مخصوص Windows Phone 7 - زمان انتشار : پاییز

kinecktimal-future

مایکروسافت اخیرا 14 بازی جدید برای تلفن های هوشمند WP7 معرفی کرد. این بازی ها مشابه بازی های Xbox 360 هستند. در بازی Kinectimals Mobile حیوانی با بدن پوشیده از خز را انتخاب کرده و به او غذا می دهید و روش های زندگی را آموزش می دهید. کاربرانی که این بازی را در کنسول Xbox انجام می دهند، می توانند حیوان مورد علاقه خود را به گوشی ویندور فون خود، وارد کنند. به این ترتیب که گوشی را جلو صفحه تلویزیون نگه دارند تا کد های QR بازی، توسط گوشی خوانده شود و حیوان مورد نظر شما از کنسول Xbox به گوشی منتقل شود.

Lost Mars مخصوص iOS - زمان انتشار: زمستان

lost-mar-future

این بازی، ماجراجویانه و فکری بوده و کمی غیرعادی به نظر می رسد. Lost Mars تولید کمپانی Tiger Style است. در این بازی دو بعدی، یک معدن شناس در سیاره سرخ رنگ، درون حفره های پر خطر و تو در توی یک معدن حبس شده است. اگر رازهای این محیط عجیب را کشف کنید می توانید معدن شناس را از مرگ نجات دهید.

To-Fu 2 مخصوص iOS - زمان انتشار: هفته آینده

to-fu-future

این بازی Arcade مراحل زیادی دارد و نمونه های مشابه آن را زیاد مشاهده کردید. در این بازی با کشیدن و پرتاپ کردن جعبه های کوچک به سمت دایره نورانی، توپ های روشن را بدست آورده و مرحله را به سادگی طی می کنید. البته هر مرحله که پیش می روید بازی پیچیده تر می شود. To-Fu 2 همین هفته وارد بازار خواهد شد.

Sonic CD مخصوص iOS, Android و Windows Phone 7 – زمان انتشار پاییز/زمستان

sonic-cd-future

این بازی مخصوص افرادی است که طرفدار بازی های قدیمی مانند قارچ خور و سونیک هستند. خبر خوب در مورد این بازی این است که روی اغلب تلفن های هوشمند قابل نصب است. بنابراین از هر یک از سیستم عامل های Android, iOs و Windoes Phone 7 که استفاده می کنید، می توانید منتظر انتشار بازی باشید.

Jurassic Park مخصوص iPad 2 – زمان انتشار زمستان

jessica-park-future

Jurassic Park کمی سنگین است و به همین دلیل iPad 2 مناسب ترین وسیله برای اجرای آن است. این بازی توسط Telltale Games که استاد خلق بازی های ماجراجویانه است طراحی شده است. Jurassic Park ترکیبی از بازی های ماجراجویانه، معماگونه و Action است. در ابتدای بازی باید خود را از شر یک دایناسور خلاص کنید و سپس این بازی را که به صورت داستانی طراحی شده، ادامه دهید.

Spliter Cell: Convition مخصوص Windows Phone 7 – زمان انتشار ماه اکتبر

Spliter Cell: Convition توسط Gameloft تولید می شود. بسیاری از ویژگی های این بازی که در کنسول Xbox وجود دارد، به ورژن موبایل این بازی منتقل شده است. هدف مایکروسافت نیز این است که بازی های Xbox را برای نسخه موبایل (WP7) و به صورت سریالی تولید کند. در این بازی Sam Fisher باید با دشمنانش مبارزه کند. اگر طرفدار بازی هایی با محیط Spliter Cell باشید، بی شک از این بازی لذت خواهید بود.

For Ever Drive مخصوص iOS – زمان انتشار ماه اکتبر

forever-drive-future

این بازی رقابتی است و باید ماشینتان را در لاین هایی که با نور نئون روشن شده اند، برانید. در حین بازی باید سعی کنید در ترافیک گرفتار نشوید. شما می توانید مسیر بازی را پیش از آغاز آن، با انگشت روی صفحه موبایل ترسیم کنید تا همه شرکت کنندگان در مسابقه، همین مسیر را طی کنند. اگر تمایل داشته باشید ماشین بهتری را برانید می توانید کمی از پول خود را خرج کنید و ماشین بهتری بخرید.

Super Crate Box مخصوص iOS – زمان انتشار به زودی

super-crate-box-future

Super Crate Box یکی از بازی های اعتیادآور مخصوص PC است که اکنون نسخه جدید این بازی برای iOS تولید شده است. این بازی جزو سری کلاسیک و Arcade دسته بندی می شود. امیدواریم این بازی را تا انتهای این ماه در App Store مشاهده کنیم.

Battlefield 3: Aftershock مخصوص iOS – زمان انتشار ماه اکتبر

battelfield-3-future

با مشاهده این بازی مطمئن می شویم که زمان تبدیل بازی های سنگین PC و کنسول های بازی، به نسخه های سبک تر برای موبایل فرا رسیده است. Battle Filed 3: AfterShock با نسخه اصلی Battle Field که مخصوص PC و کنسول است، تفاوت دارد و به خوبی بازی های HD کنسول ها نیست.ولی پتانسیل قرار گرفتن در لیست بازی های برتر موبایل را دارد.

منبع: ReCombu

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات