iPhone 5 دوربین 8MP خواهد داشت

سه‌شنبه ۱۵ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۷:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
هرچند هنوز اطلاعات رسمی در مورد نسل جدید تلفن هوشمند اپل، iPhone 5 منتشر نشده است اما براساس اطلاعات منطقی منتشر شده تقریباً محقق شده که iPhone 5 با دوربین 8 مگاپیکسلی عرضه خواهد شد. براساس گزارش وب سایت Taiwan Economic قرار است دو تولید کننده تایوانی دوربین‌های مورد نیاز iPhone 5 را تأمین کنند. در ادامه اطلاعات کامل تری در این رابطه و زمان احتمالی عرضه iPhone 5 مشاهده خواهید کرد.
تبلیغات

دو کمپانی تایوانی که قرار است دوربین‌های iPhone 5 را تولید کنند Largan Precision و Genius Electronic Optical نام دارند. هر دو کمپانی دوربین‌های 5 مگاپیکسلی iPhone 4 را نیز تأمین کرده‌اند. تمدید قرارداد اپل با این دو شرکت تایوانی موجب ترقی بزرگ آن‌ها خواهد شد.

اپل در سال گذشته 47 میلیون iPhone فروخته است و این بدین معنا است که دو شرکت تایوانی نام برده 47 میلیون دوربین به اپل فروخته اند. اپل در سال جاری نیز بیش از 55 میلیون دستگاه iPhone فروخته است و تخمین زده می‌شود تا پایان سال این عدد به 100 میلیون دستگاه افزایش یابد. فروش تضمین شده و فوق‌العاده زیاد گوشی iPhone باعث ترقی و افزایش درآمد دو شرکت تایوانی تأمین‌کننده دوربین خواهد شد.

براساس شواهد منتشر شده انتظار می‌رود iPhone 5 به همراه نسخه نهایی سیستم عامل iOS 5 و iCloud در انتهای ماه اکتبر (حدود 2 ماه دیگر) وارد بازار شود.

منبع: Slash Gear

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات