بهترین ویدیو (جعلی) از آیفون 5

جمعه ۸ مهر ۱۳۹۰ - ۲۱:۳۴
مطالعه 1 دقیقه
آیا امکان دارد iPhone 5 شبیه تلفنی که در این ویدیو نمایش داده شده، باشد؟ احتمالا خیر. اما دیدن این ویدیو خالی از لطف نیست. سازنده این ویدیو از ابزار و نرم افزارهای مختلف استفاده نموده تا  آیفون تصور خود را به تصویر کشد.  ویدیو با دقت و بصورت کاملا خلاقانه ساخته شده و به دلیل کیفیت نسبت پایین آن کمتر کسی متوجه جعلی بودن آن می شود. در ادامه این ویدیو را به همراه تصاویر مفهومی ساخته شده از iPhone 5 مشاهده خواهید کرد.
تبلیغات

بعنوان مثال اگر به لبه های تلفن در ویدیو دقت کنید متوجه بریدگی آن و جدا بودنش از تصویر خواهید شد. همچنین دست کاربر برروی صفحه کوچکتر و 3.5 اینچی iPhone 4 حرکت می کند و حرکت انگشت با صفحه بزرگتر مطابقت ندارد.  زمانی که تلفن از حالت قفل شده خارج می شود مشخص است که حرکت دست در صفحه نمایش کوچتر ضبط شده است. همچنین تاریخ صفحه اصلی و صفحه قفل متفاوت است. پس ویدیو کاملا جعلی است.

در این ویدیو بازی ECA Rock(S) Rider نمایش داده می شود.

اپل قرار است در سه شنبه آینده iPhone جدید را معرفی کند. مهمترین شایعه ای که در مورد iPhone 5 به کررات بیان شده است شیشه لبه به لبه و بدون حاشیه آن است. برخی شایعات نیز ظاهر آیفون 5 را کاملا متفاوت دانسته اند.

برای مشاهده کلیه مقالات مرتبط با iPhone 5 به این آدرس مراجعه کنید.

منبع: Tech Crunch

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات