آپدیت Windows Phone 7.5 Mango برای دانلود آماده است

چهارشنبه ۶ مهر ۱۳۹۰ - ۱۸:۵۰
مطالعه 1 دقیقه
بالاخره مایکروسافت نسخه Mango سیستم عامل ویندوز فون را عرضه کرد مایکروسافت ادعا می کند که نسخه 7.5 بیش از 500 قابلیت و امکان جدید دارد و تمام گوشی های مجهز به سیستم عامل ویندوز فون 7 بدون نیاز به پرداخت وجه اضافی به نسخه جدید بروز رسانی می شوند. در ادامه توضیحات بیشتر در مورد نسخه جدید سیستم عامل موبایل ویندوز را مشاهده خواهید کرد.
تبلیغات

در حال حاضر بروز رسانی تنها برای برخی از تلفن های ویندوزی انجام می شود ولی مایکروسافت اعلام کرده که تا ماه اکتبر بروز رسانی برای تمام گوشی های WP7 ارائه خواهد شد. مایکروسافت هنوز اطلاعاتی در رابطه با گوشی های که الان  می توانند به نسخه جدید بروز رسانی شوند اعلام نکرده و تنها بیان کرده که تا پایان هفته 10 درصد گوشی های WP7 قادر به بروز رسانی خواهند بود.

مایکروسافت دلیل تاخیر عرضه نسخه جدید را اینگونه بیان کرد: بسیاری از تولید کنندگان تلفن های همراه قصد دارند رابط کاربری Windows Phone 7.5 را براساس استانداردهای خود تغییر دهند به همین دلیل بروز رسانی برای برخی از گوشی ها با تاخیر منتشر خواهد شد. در این فاصله هم مایکروسافت مشکلات احتمالی سیستم عامل  را برطرف خواهد کرد.

برای مشاهده قابلیت های جدید Windows Phone 7.5 که به Mango معروف است به مقاله "با قابلیت های بسیار جذاب Windows Phone 7 Mango آشنا شوید" مراجعه کنید.

منبع: Anad Tech

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات