توشیبا نسخه 7 اینچی تبلت Thrive را با نمایشگر HD عرضه می کند

چهارشنبه ۶ مهر ۱۳۹۰ - ۱۷:۴۳
مطالعه 2 دقیقه
توشیبا تبلت جدید خود را این بار در سایز 7 اینچ عرضه می کند تبلت 10 اینچی Toshiba Thrive حدود 3 ماه پیش وارد بازار شد. تبلت جدید 7 اینچی توشیبا از نظر صفحه نمایش، ضخامت، وزن و نسخه سیستم عامل اندروید با تبلت 10 اینچی متفاوت است. نمایشگر 7 اینچی این تبلت وضوح تصویر 1280x800 پیکسل دارد. در ادامه مشخصات کامل این تبلت که قرار است تا دو ماه دیگر وارد بازار شود را مشاهده خواهید کرد.
تبلیغات

برخلاف تبلت های معمول بازار که وضوح تصویر 1024x768 دارند، صفحه نمایش 7 اینچی Toshiba Thrive وضوح تصویر بالای 1280x800 پیکسل دارد. ضخامت این تبلت حدود 1.19 سانتی متر (0.47 اینچ) و وزن آن 399 گرم است. ضخامت باریک و وزن کم، این تبلت حمل این تبلت را بسیار راحت کرده است.

سیستم عامل Toshiba Thrive 7 جدیدترین نسخه سیستم عامل گوگل، اندروید 3.2 یا Honeycomb است که رابط کاربری مخصوص تبلت ها را دارد.

جها مشاهده مشخصات فنی تبلت 10 اینچی Toshiba Thrive به این مقاله مراجعه کنید.

Thrive 7 اینچ مجهز به پردازنده دو هسته ای Tegra 2 با سرعت 1GHz و 1GB حافظه RAM و 16GB / 32GB حافظه ذخیره سازی است. این تبلت دارای یک دوربین 5 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین 2 مگاپیکسلی در جلو خواهد بود. از دیگر مشخصات سخت افزاری Toshiba Thrive 7 می توان به جک 3.5 میلی متری هدفون، خروجی mini HDMI، پورت miniUSB، اسلات micro SD، پورت داک، بلوتوث 3.0 و شبکه بی سیم Wi-Fi اشاره کرد.

نمایشگر AutoBrite LED Backlit HD این تبلت لذت تماشای فیلم و بازی را برای کاربر به ارمغان می آورد. رابط کاربری سیستم عامل اندروید 3.2 نیز کاملا با صفحه نمایش چند لمسی تبلت ها سازگار است و کاربر به راحتی می تواند از امکاناتی نظیر اجرای همزمان چند برنامه ( Multi-Tasking) و مرور سریع صفحات وب بهرمند شود.

توشیبا Thrive 7 قرار است با قیمت حدود 400 دلار در ماه نوامبر وارد بازار شود.

منبع: Device Mag

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات