جیمیل خود را فارسی کنید

سه‌شنبه ۵ مهر ۱۳۹۰ - ۱۴:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
مدیر قسمت بومی سازی گوگل،اخیرا اعلام کرده که کاربران فارسی زبان، می توانند صفحه جی میل خود را به زبان فارسی مشاهده کنند. زبان فارسی جدیدترین زبان اضافه شده به سرویس Gmail گوگل است. حتی اگر زبان جی میل خود را هم فارسی کنید، باز هم می توانید نامه های خود را به هر زبان دیگری بخوانید و ارسال کنید. در ادامه روش ساده فارسی کردن زبان جیمیل را آموزش می دهیم.
تبلیغات

گوگل به 53 زبان دنیا قابل تغییر است.  چند روز پیش این ععد به 54 تغییر یافت چراکه گوگل زبان فارسی را نیز به سرویس Gmail خود اضافه کرد. اکنون شما قادر خواهید بود زبان جی میل را تغییر دهید.

GmailMobileFA-FINAL

برای فارسی کردن صفحه مربوط به جی میل خود، مراحل زیر را طی کنید.

  • ابتدا وارد حساب Gmail خود شوید.
  • قسمت تنظیمات یا Setting که به شکل یک چرخ دنده در بالا گوشه سمت راست مرورگر است را انتخاب کنید، سپس در قسمت زبان یا Language گزینه Gmail Display Langugae را کلیک کنید تا زبانها به شما نمایش داده شوند.
  • توجه کنید که زبان ها ترتیب الفبایی ندارند؛ زبان Persian را انتخاب کنید.
  • روی گزینه Save Changes کلیک کنید تا تغییرات اعمال شده ذخیره شود.

اکنون زبان Gmail برای شما تغییر کرده است. به نظر شما آیا این سرویس می تواند کمکی به کاربران فارسی زبان بکند و آیا شما هم تمایل به استفاده از سرویس جیمیل فارسی دارید؟ یا زبان ایمیل خود را تغییر نخواهید داد؟

اگر از نسخه موبایل جی میل برای این اکانت استفاده می کنید، همین تغییرات در نسخه موبایل جی میل شما اعمال می شود. همان طور که اعلام کردیم، حتی اگر زبان جی میل را فارسی کنید باز هم می توانید ایمیل هایتان را به سایر زبان ها دریافت یا ارسال کنید.

منبع: وبلاگ فارسی گوگل

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات