تعداد کاربران فیس بوک به بیش از 800 میلیون نفر رسید

پنج‌شنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۰ - ۲۲:۳۵
مطالعه 2 دقیقه
MarK Zuckerberg مدیر عامل فیس بوک، در کنفرانس F8  که در حال برگزاری است، رسما اعلام کرد که تعداد کاربران فعال این شبکه اجتماعی از مرز 800 میلیون نفر گذشته است. منظور از کاربر فعال آنهایی هستند که طی 30 روز اخیر حداقل یک بار در این شبکه اجتماعی لاگین کرده اند. این آمار نشان می دهد که فیس بوک از ماه ژولای (سه ماه پیش) حدود 50 میلیون کاربر جدید جذب کرده است. فیس بوک در کنفرانس F8 از سرویس و برنامه های آینده این شبکه اجتماعی پرده برداری می کند.
تبلیغات

فیس بوک در کنفرانس خبری F8 آمار دقیقی از تعداد کاربران خود منتشر کرد که باعث تعجب همه شد. براساس گزارش اعلام شده توسط مدیرعامل این شبکه اجتماعی بیش از 50 درصد کاربران این شبکه اجتماعی هر روز در این وب سایت لاگین می کنند.

اگر کاربر فیس بوک باشید حتما متوجه تغییرات بسیار زیاد و جذاب این شبکه اجتماعی طی هفته های اخیر شده اید. Zuckerberg در F8 اعلام کرد که "مردم احساس مالکیت بسیار شدیدی نسبت به پروفایل خود در فیس بوک دارند و شغل ما این است که پروفایل را به نحوی تغییر دهیم که شما را آنطور که هستید نشان دهد."

یکی از سرویس های جدید که فیس بوک قصد دارد آن را به زودی راه اندازی کند امکان گوش کردن به یک موسیقی آنلاین به همراه دوستان است.

فیس بوک همچنین در F8 از تغییرات و طراحی جدید صفحه های این شبکه اجتماعی و نحوه نمایش تصاویر خبر داد.

F8 در حال برگزاری است و انتظار می رود در این کنفرانس خبری سرویس های آینده فیس بوک مانند سرویس موزیک که شایعات بسیار زیادی در رابطه با آن منتشر شده است معرفی شوند.

به زودی و پس از اتمام F8 اخبار کامل مرتبط با آن را پوشش خواهیم داد.

منابع: Mashable | Tech Crunch

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات