PadZilla صفحه نمایش iPad را تا 150 اینچ بزرگتر می کند

چهارشنبه ۳۰ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۵:۳۱
مطالعه 1 دقیقه
PadZilla یک قاب برای تبلت iPad است که سایز صفحه نمایش آن را تا حدود 150 اینچ افزایش می دهد. PadZilla تبلت iPad را به ابزاری شبیه به Microsoft Surface تبدیل می کند این صفحه نمایش بزرگ لمسی به اندازه یک میز ناهار خوری بزرگ است و به کاربر امکان انجام کلیه امور قابل اجرا در iPad را در صفحه نمایش بسیار بزرگ تر 70 تا 150 اینچ می دهد.
تبلیغات

در واقع PadZilla شباهت زیادی به کیس های معمول بازار ندارد ولی Crunchy Logistics، شرکت تولید کننده آن را قاب خطاب می کند. PadZilla به iPad, iPhone 4, 3GS و iPod Touch متصل می شود و امکان استفاده از صفحه نمایش بسیار بزرگتر را فراهم می کند.

PadZilla برای برنامه های تلویزیونی مانند گزارش آب و هوا و غیره قابل استفاده است اما اجرای بازی Angry Bird برروی صفحه نمایش 150 اینچی نیز خالی از لطف نیست! PadZilla در سایز های 70 تا 150 اینچ موجود می باشد.

مشخصا صفحه نمایش لمسی بزرگ، ارزان قیمت نخواهد بود قیمت PadZilla در سایز 70 اینچ حدود 30 هزار دلار است. این ابزار برای شرکت ها و برنامه های تلویزیونی کارآمد است. در ادامه ویدیو جذابی از PadZilla قابل مشاهده است که کارایی آن را بهتر نشان می دهد.

منبع: Dvice

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات