معرفی مانیتور USB و قابل حمل AOC

چهارشنبه ۳۰ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۲:۵۰
مطالعه 1 دقیقه
مانیتور جدید AOC نیازی به کابل VGA و برق ندارد و از طریق پورت USB، ویدئو و برق مورد نیاز را دریافت می‌کند. پورت USB و وزن کم این مانیتور آن را به یک نمایشگر قابل حمل تبدیل کرده است و کاربر به‌راحتی می‌تواند این مانیتور 15.6 اینچی را برای مصارف خاص به‌همراه نوت بوک خود حمل کند.
تبلیغات

AOC e1649fwu با پورت USB 2.0 کار می‌کند و نیازی به کابل VGA و برق ندارد. این نمایشگر 15.6 اینچی که از نوع TFT Active Matrix LCD است وضوح تصویر 1366x768 پیکسل، کنتراست داینامیک 50M:1، روشنایی تصویر 250 cd/m2 و زمان پاسخگویی 5 میلی ثانیه دارد.

به دلیل استفاده از پورت USB 2.0 این مانیتور با High-Bandwidth Digital Content Protection یا HDCP سازگار نیست و نمی‌توان در آن ویدئو های محافظت شده را پخش کرد.

طراحی AOC e1649fwu مدرن و زیبا است و لبه های آن به رنگ مشکی براق است. پایه این مانیتور به نحوی طراحی شده که در هر دو حالت عمودی و افقی قابل تنظیم باشد. این پایه زمانی‌که از آن استفاده نمی‌شود نیز در پشت مانیتور جای می‌گیرد تا مانیتور به‌راحتی حمل شود. در مقابل پنل نمایشگر نیز یک صفحه شیشه ای مقاوم قرار دارد که مانع آسیب رسیدن به مانیتور می‌شود.

AOC e1649fwu قرار است تا یک ماه دیگر وارد بازار جهانی شود؛ قیمت مانیتور جدید AOC حدود 139$ است.

منبع: Toms Hardware

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات