HTC Rhyme تلفن اندرویدی مخصوص خانم ها با طراحی فوق العاده جذاب

سه‌شنبه ۲۹ شهریور ۱۳۹۰ - ۲۰:۱۹
مطالعه 2 دقیقه
HTC بالاخره بصورت رسمی Rhyme را معرفی کرد طی چند ماه اخیر اطلاعات زیادی از جمله عکس و مشخصات فنی این تلفن به بیرون درز کرده بود اما نهایتا HTC اطلاعات دقیق و تصاویر رسمی آن را اعلام کرد. بازار هدف این تلفن اندرویدی که در بازه میانی قیمت (mid-range) عرضه خواهد شد، خانم های علاقمند به تلفن هوشمند است. طراحی و ظاهر این تلفن فوق العاده جذاب و مشخصات فنی آن نیز نسبتا خوب است.
تبلیغات

پردازنده اصلی HTC Rhyme ساخت Qualcomm مدل MSM8255 Snapdragon است که با فرکانس 1GHz کار کرده و یک هسته دارد. واحد گرافیک یا GPU آن نیز Adreno 205 و حافظه RAM آن 768MB است.

صفحه نمایش 3.7 اینچی HTC Rhyme وضوح تصویر WVGA یا 800x480 پیکسل دارد دوربین آن نیز 5 مگاپیکسل است که قادر به ضبط ویدیو با کیفیت 720p می باشد. حافظه داخلی آن 4GB و یک کارت حافظه 8GB نیز در اسلات microSD آن وجود دارد.

سیستم عامل HTC Rhyme اندروید 2.3 یا Gingerbread است که برروی آن رابط کاربری HTC UI 3.5 نیز نصب شده است. علاوه بر این نرم افزار HTC Watch نیز برروی آن نصب شده که کاربر از طریق آن می تواند به سرویس فیلم های هالیود دسترسی یابد.

جذاب ترین نکته در مورد HTC Rhyme بسته مخصوص آن است. در نسخه مخصوص HTC Rhyme داک، بازو بند مخصوص ورزش، هدست بلوتوث و کابل مخصوص و جذاب آن قرار دارد. در میان کابل مخصوص این گوشی که Charm Cable نام دارد یک مکعب کوچک قرار داده شده که با روشن و خاموش شدن، کاربر را از پیغام و یا تماس جدید مطلع می سازد. یک هدفون تو گوشی با دکمه های کنترل کننده موزیک نیز به همراه این گوشی عرضه می شود.

HTC Rhyme تا کمتر 9 روز دیگر توسط شبکه Verizon عرضه می شود و پس از کمی تاخیر در ماه اکتبر وارد بازار اروپا و آسیا خواهد شد.

منبع: GSM Arena

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات