HTC گوشی های Titan و Radar را با سیستم عامل Windows Phone Mango معرفی می کند

جمعه ۱۱ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۶:۰۴
مطالعه 1 دقیقه
گوشی های جدید HTC Titan و HTC Radan مجهز به سیستم عامل Windows Phone Mango هستند. مدل Titan دارای پردازنده 1.5GHz Qualcomm Snapdragon با حافظه داخلی 16 گیگابایت، صفحه نمایش 4.7 اینچی و دوربین 8 مگاپیکسلی در پشت گوشی است. در ادامه مشخصات فنی کامل هر دو دوربین را به همراه گالری تصاویر آنها مشاهده خواهید کرد.
تبلیغات

مشخصات فنی گوشی HTC Titan

این گوشی High-End دارای پردازنده ای با سرعت 1.5 گیگاهرتز، همراه با حافظه داخلی 16 گیگابایت و صفحه نمایشی با رزولوشن 800x480 است. طراحی گوشی HTC Titan با سیستم عامل Windows Phone 7.5 مشابه طراحی گوشی HTC HD7 است. این گوشی دارای یک دوربین 8 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین 1.3 مگاپیکسلی در جلوی آن است. پشتیبانی از مکالمه ویدئویی و Skype از دیگر ویژگی های این گوشی جذاب HTC است.

HTC Titan همچنین از بولوتوث 2.1 و Wi-Fi 802.11b/g/n پشتیبانی کرده و دارای قابلیت ضبط ویدئوی 720P HD، حافظه RAM 512MB و باتری 1630mAh Lithium ion است.

مشخصات فنی گوشی HTC Radar

HTC Radar با پردازنده 1GHz و صفحه نمایش 3.8 اینچی و حافظه داخلی 8 گیگابایت جزو گوشی های Mid-End محسوب می شود. دوربین قسمت جلوی این تلفن هوشمند VGA و دوربین قسمت پشت آن 5 مگاپیکسل با فلش LED بوده و دارای قابلیت ضبط ویدئوی HD است.

این مدل همچنین دارای بدنه آلومینیومی است که حس خوبی را به دستان شما منتقل می کند.

نظر شما در مورد این دو گوشی چیست؟

منبع: Cnet

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات