IFA 2011: تبلت Galaxy Tab 7.7 با پردازنده دو هسته ایی و صفحه نمایش متفاوت

جمعه ۱۱ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۲:۴۳
مطالعه 3 دقیقه
سامسونگ، بزرگترین پشتیبان تبلت های اندرویدی، تبلت جدید Galaxy Tab 7.7 را در نمایشگاه IFA برلین معرفی کرد. نمایشگر 7.7 اینچی این تبلت از نوع Super AMOLED Plus است و پردازنده آن نیز دو هسته ای می باشد. Galaxy Tab 7.7 با جدیدترین سیستم عامل اندروید گوگل برای تبلت ها یعنی Android 3.2 عرضه خواهد شد. در ادامه مشخصات کامل تبلت جدید و جذاب سامسونگ را مشاهده خواهید کرد.
تبلیغات

سامسونگ در نمایشگاه IFA 2011 علاوه بر تلفن هوشمند Galaxy Note، تبلت جدید اندرویدی Galaxy Tab 7.7 را نیز معرفی کرد. Galaxy Tab 7.7 با Android 3.2 وارد بازار خواهد شد. سونی نیز روز گذشته جزئیات کامل دو تبلت Sony S و Sony P را منتشر کرد این دو تبلت نیز با Android 3.2 عرضه خواهند شد.

Galaxy Tab 7.7 برخلاف تبلت های دیگر سامسونگ با صفحه نمایش Super AMOLED Plus تولید شده است. این صفحه نمایش در تلفن هوشمند Galaxy S II نیز استفاده شده بود. صفحه نمایش Super AMOLED Plus کنتراست و روشنایی بهتر و رنگ های زیباتر را به Galaxy Tab 7.7 اینچی اضافه کرده است. رزولوشن صفحه نمایش 7.7 اینچی این تبلت نسبت به Galaxy Tab 7 اینچی قدیمی بالاتر و برابر 1,280 در 800 پیکسل می باشد. وضوح تصویر نمایشگر 7 اینچی Galaxy Tab برابر با 1280 در 600 پیکسل است.

نسخه های قدیمی اندروید مناسب صفحه نمایش بزرگ تبلت ها نبودند به همین دلیل گوگل تمرکز خود را برای سازگاری سیستم عامل با تبلت ها گذاشت و نسخه جدید سیستم عامل اندروید که برروی تبلت های جدید اندرویدی نصب شده است را تولید کرد. اندروید 3.2 کاملا با صفحه نمایش بزرگ تبلت ها سازگار است و لذت کارکردن با صفحه نمایش بزرگ تبلت ها را به کاربر می دهد.

Galaxy Tab 7.7 از فناوری HSPA+ شبکه بی سیم با سرعت 21Mbps (مگابیت در ثانیه) پشتیبانی می کند و به این ترتیب امکان مکالمه صوتی و تصویر با کیفیت بالا را میسر می کند.

سامسونگ رابط کاربری TouchWiz خود را نیز برروی سیستم عامل اندروید نصب کرده است و برخی از امکانات مانند اضافه کردن نرم افزارهای محبوب کاربر، شخصی سازی صفحه اصلی با عکس و فید را به اندروید اضافه کرده است.

Galaxy Tab 7.7 مجهز به پردازنده دو هسته ایی 1.4GHz، حافظه داخلی 1GB و اسلات microSD تا ظرفیت 32GB، باتری 5,100mAh (میلی آمپر ساعت) است باتری این تبلت قادر به پخش ویدیو به مدت 10 ساعت بدون نیاز به شارژ است. از دیگر مشخصات سخت افزاری این تبلت می توان به دوربین 2 مگاپیکسلی در جلو برای مکالمه ویدیوی و دوربین 3 مگاپیکسلی با فلش LED در پشت، پشتیبانی از شبکه بی سیم 802.11 a/b/n اشاره کرد.

ابعاد Galaxy Tab 7.7 برابر با 196.7 در 133 در 7.89 میلی متر و وزن آن 335 گرم است.

سامسونگ زمان دقیق عرضه تبلت را وابسته به شرایط بازار اعلام کرده است. از طرفی سامسونگ به دنبال رفع مشکل قانونی خود با اپل است و به دنبال رفع ممنوعیت فروش Galaxy Tab 10.1 در آلمان می باشد.

منبع: CNET

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات