IFA 2011: معرفی دوربین جدید سامسونگ با نمایشگر چند کاره

جمعه ۱۱ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ پیشتر دوربینی ارائه کرده بود که یک صفحه نمایش در جلوی دستگاه و یک صفحه نمایش در پشت آن قرار داشت. ظاهرا این ابتکار سامسونگ مورد توجه کاربران قرار گرفته است. زیرا سامسونگ مجددا دوربینی معرفی کرده که نمایشگر آن حالت چرخشی دارد و می توان پیش از گرفتن عکس، آن را در زاویه های مختلف به عکاس و سوژه عکاسی نمایش داد. در ادامه مشخصات کامل این دوربین را مشاهده می کنید.
تبلیغات

سامسونگ دو دوربین جدید MV800 و WB750 را در نمایشگاه IFA 2011 معرفی کرد. این دو مدل دارای نمایشگر چرخان هستند تا اگر تمایل داشتید از خودتان عکس بگیرید بتوانید آن را در صفحه نمایش مشاهده کنید.

مدل MV800 یک دوربین بسیار کوچک است که دارای صفحه نمایش 3.0 اینچی لمسی با LCD چرخان می باشد. این دوربین همچنین دارای سنسور 16.1 مگاپیکسلی با قابلیت بزرگنمایی 5x و لنز 26 میلیمتری است. می توانید با MV800 عکس های پانورامای زیبایی بگیرید و این عکس های پانوراما یا معمولی را در تلویزیون به صورت سه بعدی مشاهده کنید (البته به شرطی که تلویزیون نیز سه بعدی باشد).

مدل WB750 نیز دارای LCD لمسی و چرخان است. این مدل دارای سنسور CMOS با رزولوشن 12.5 مگاپیکسل و قابلیت بزرگنمایی 18x و همچنین بزرگنمایی هوشمند 24x می باشد. این بزرگترین میزان بزرگنمایی است که سامسونگ تاکنون در دوربین های Compact خود ارائه کرده است.

سنسور باعث کاهش نویز تصویر می شود و همچنین قادر است 10 عکس پشت سرهم را در هر ثانیه ضبط کند. هنوز اطلاعاتی در مورد قیمت و زمان ورود این مدل به بازار مطرح نشده است.

منبع: En.akihabaranews

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات