معرفی برترین برنامه های آنلاین برای طراحی منزل شما

دوشنبه ۲۸ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۷:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
شما می توانید برای طراحی اتاق های خانه خود از برنامه های آنلاین طراحی استفاده کنید. با استفاده از این برنامه ها می توانید ابعاد اتاق خود را شبیه سازی نموده و رنگ های مختلف دیوار، وسایل تزینی و مبلمان و ... خانه را تغییر داده و بررسی کنید که آیا این تزئینات با ظاهر خانه شما سازگار است یا خیر. در ادامه این برنامه های آنلاین را معرفی می کنیم.
تبلیغات

Floorplanner

Floorplanner یکی از بهترین سایت های رایگان طراحی و دکوراسیون خانه است. گزینه های زیادی برای انتخاب رنگ و جنس کفپوش، رنگ دیوار و سایر وسایل منزل وجود دارد. با Floorplanner خانه خود را به صورت آنلاین زیباتر کنید.

3Dream

3Dream سایت بسیار مفید و رایگان آنلاین است که شما می توانید به سادگی یک اتاق سه بعدی را طراحی کنید. با استفاده از این برنامه انتخاب های مختلفی برای رنگ و ظاهر وسایل انتخابی خود دارید. شما می توانید به سادگی از این نرم افزار برای طراحی خانه خود به صورت سه بعدی استفاده کنید.

Arrange-a-Room

Arrange a room سایتی ساده ولی کاربردی برای شبیه سازی و طراحی یک اتاق است. با استفاده از این برنامه آنلاین می توانید به آسانی اتاق خود را شبیه سازی کنید و طراحی جدیدی برای اتاق انتخاب کنید.

Plan Your Room

Plan Your Room برنامه رایگان آنلاینی است که به شما کمک می کند یک اتاق ساده را به راحتی طراحی کنید. شما از سیستم ساده این برنامه لذت خواهید برد. بنابراین وقت را تلف نکنید و دکوراسیون جدیدی برای اتاق یا منزل خود انتخاب کنید.

Architect Studio 3D

این برنامه آنلاین، لیست بهترین برنامه های آنلاین رایگان برای طراحی دکوراسیون منزل را کامل می کند. شما می توانید نمایش سه بعدی آنچه طراحی کردید را در Architect Studio 3D به سادگی مشاهده کنید. با یک کلیک ماوس می توانید به همه قسمت های خانه طراحی شده بروید و از قابلیت های جذاب برنامه لذت ببرید.

منبع: About

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات