معرفی تاچ پد بی سیم Logitech برای کنترل کامپیوتر از راه دور

یک‌شنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۵:۴۳
مطالعه 2 دقیقه
Logitech تاچ پد بی سیم خود را با قابلیت چندلمسی و کنترل بر اساس اشارات چهار انگشت معرفی می کند. این تاچ پد بی سیم 5 اینچی دستورات دریافتی را به یک گیرنده Logitech Unifying که به کامپیوتر شما متصل می شود، ارسال می کند. تاچ پد بی سیم چند لمسی Logitech قابلیت شناسایی دستورات چهار انگشت شما را به صورت همزمان دارد. در ادامه عملکرد این تاچ پد را بررسی کرده و قیمت آن را نیز اعلام می کنیم.
تبلیغات

لاجیتک تاچ پد چند لمسی خود را برای راحت تر کردن گشت و گذار در اینترنت عرضه کرده است. با استفاده از این تاچ پد بی سیم و چند لمسی می توانید هر قسمت از صفحه را کلیک کنید، اسکرول کنید و یا به راحتی به Tab دیگری بروید.

سطح 5 اینچی این تاچ پد آنقدر بزرگ است که امکان کلیک کردن و رفتن به هر قسمت صفحه ساده بوده و نیازی نیست چندین بار دست خود را به ابتدای سطح تاچ پد برسانید.

تنها کافی است که این تاچ پد بی سیم 50$ دلاری را تهیه کنید و گیرنده Logitech Unifying را به پورت USB کامپیوتر خود متصل کنید و کمی منتظر بمانید تا تاچ پد با این گیرنده ارتباط برقرار کند. اکنون می توانید از این صفحه لمسی 5 اینچی لذت ببرید.

Rory Dooley مدیر کل Control Device های لاجیتک درباره این محصول گفته است: تاچ پد لمسی بی سیم لاجیتک برای افرادی که دائما با اینترنت سر و کار دارند بسیار لذت بخش است. آنها می توانند بدون اینکه دست خود را بارها از روی تاچ پد لپ تاپ بلند کنند، در یک حرکت صفحه دلخواهشان را Scroll کنند یا Tab دیگری را باز کنند.

عمر باتری دستگاه 4 ماه است و با استفاده از لامپ LED دستگاه می توانید متوجه شوید چه زمانی باتری دستگاه تمام شده و نیاز به شارژ یا باتری دارد.

قیمت این مدل که تنها با ویندوز 7 سازگار است، در اروپا و امریکا 50$ دلار می باشد. برای مشاهده مشخصات فنی کاملتر این تاچ پد بی سیم به سایت لاجیتک مراجعه کنید.

منبع: HotHardware

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات