کارمندان اپل: ما تنها چند هفته تا عرضه iPhone 5 با طراحی کاملا متفاوت فاصله داریم

جمعه ۲۵ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۸:۲۵
مطالعه 1 دقیقه
براساس گزارش نیویورک تایمز تنها چند هفته تا زمان عرضه نسل بعدی تلفن آیفون باقی مانده است براساس همین گزارش، طراحی iPhone 5 نسبت به تلفن های قبلی تفاوت های عمده ایی کرده است. همچنین یکی از کارمندان اپل اطلاعاتی در مورد iPhone 5 به یک منبع دیگر ارائه کرده است که در ادامه جزئیات آن را مشاهده خواهید کرد.
تبلیغات

براساس تصاویری که از Case-Mate به بیرون درز کرده است طراحی بدنه iPhone 5 تفاوت چندانی با iPhone 4 نکرده است.

اما براساس اطلاعاتی که از طرف مهندسین اپل بیان شده و همان‌طورکه پیش تر نیز سونی اعلام کرده بود، iPhone 5 با دوربین 8 مگاپیکسلی عرضه خواهد شد.

براساس اعلام یکی دیگر از مهندسین اپل، طراحی iPhone 5 تفاوت های زیادی نسبت به iPhone 4 کرده است این تغییرات شامل طراحی داخلی تلفن نیز می‌شود. iPhone 5 همانند iPad 2 مجهز به پردازنده A5 خواهد بود. A5 فضای کمتری اشغال می‌کند و ممکن است به‌همین‌دلیل، باتری iPhone 5 همانند iPad 2 قوی تر شود.

برخی از شایعات مطرح شده در مورد iPhone 5 ممکن است حقیقت نداشته باشند ولی بدون شک پردازنده و دوربین iPhone ارتقاء خواهد یافت. به‌همین‌دلیل، به نظر می‌رسد اطلاعات اعلام شده در مورد دوربین و پردازنده iPhone 5 صحت دارند.

از طرفی براساس گزارش CNET که به نقل از مدیرعامل شرکت فرانسوی France Telecom اعلام شده است [highlight class="red"]iPhone 5 در 15 اکتبر امسال یعنی کمتر از یک ماه دیگر عرضه خواهد شد.

منابع: CNET | The Next Web

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات