لپ تاپ مینی HP-210 ، منتخب خانم های با سلیقه

یک‌شنبه ۱۴ شهریور ۱۳۸۹ - ۲۰:۲۰
مطالعه 3 دقیقه
نت بوک HP مدل 210-1156sa از سری نت بوک هایی است که توجه زیادی به طراحی ظاهری آن شده است. با اینکه لپ‌تاپ‌های صورتی رنگ زیادی در بازار با یکدیگر رقابت می‌کنند، ولی این لپ‌تاپ جذابترین ظاهر را در بین رقیبانش دارد و بازار داغی بین خریداران خانم ایجاد کرده. بی شک اگر باتری بهتری نیز میداشت لقب برترین نت بوک را به خود اختصاص میداد.
تبلیغات

نکات مثبت:

طراحی جذاب، باریک و سبک، عملکرد بالا

نکات منفی:

طول عمر کم باتری

بررسی ظاهری:

لپ‌تاپ مینی HP دارای رنگ صورتی چشم نوازی است که با ترکیب با رنگ‌ها و سایه های رنگارنگ، بیش از رقیبانش جذاب شده است. علاوه‌بر این، قسمت داخل لپ‌تاپ هم دارای رنگ صورتی با ته رنگ فلزی است که بر ظرافت این دستگاه افزوده است.

HPmini210-1

 این دستگاه وزنی معادل 1.22 کیلوگرم داشته و به‌راحتی قابل حمل است. همچنین بسیار باریک بوده و دارای ابعادی معادل 23 در 268 در 178 میلی متر است. پس با خیال راحت آن را در کیف دستی یا کوله پشتی خود بیاندازید بدون اینکه نگران سنگینی آن باشید، HP mini خود همه جا حمل کرده و از آن استفاده کنید.

HP 210 از سری نت بوک هایی است که صفحه کلید بزرگی دارد و می‌توان به‌راحتی از صفحه کلید آن استفاده کرد. Space بزرگ و فاصله مناسب بین کلید ها از اشتباهات تایپی شما در هنگام استفاده از این مدل، خواهد کاست.

HPmini210-5

صفحه‌نمایش:

صفحه‌نمایش 10.1 اینچی HP با رزولوشن 1024 در 600 یکی از نقات قوت آن است. این صفحه‌نمایش، براق و روشن بوده و رنگ‌ها را برای مشاهده عکس و صفحات وب، به زیبایی نمایش میدهد.

عملکرد:

HP  مینی 210 همان‌طور که انتظار می‌رفت، کارهای ساده‌ای مانند وب گردی، ویرایش اطلاعات، ایمیل و اموری از این دسته را با سرعت بالایی انجام میدهد. CPU این دستگاه Atom N455  و 1.66 گیگاهرتز بوده و  RAM معادل 1 گیگ دارد. عمر باتری دستگاه ناامید کننده است. 2 ساعت و 14 دقیقه بعد از شارژ 100% .  البته با تنظیمات مناسب می‌توان زمان بیشتری دستگاه را روشن نگه داشت ولی باز هم رتبه کمی از نظر طول عمر باتری دارد.

نتیجه کلی:

HP Mini 210-1156sa نت بوکی است با ظاهری فوق‌العاده. درکنار عملکرد خوب این مدل، عملکرد ضعیف باتری خودنمایی می‌کند.  اگرظاهر این مدل را می پسندید و در عین حال به دستگاهی با طول عمر باتری بالا نیاز دارید، به شما پیشنهاد میکنیم یکی از مدل‌های Dell Mini 1012 یا Samsung N210 را انتخاب کنید.

سایر اطلاعات:

  • CPU مدل: Intel Atom N455
  • سیستم‌عامل: Windows 7 Starter Edition
  • سایز صفحه‌نمایش : 10.1 اینچ
  • وزن : 1.22 کیلوگرم
  • سایز : (WxHxD) 268x178x23 mm
  • قیمت لپ‌تاپ : 280 یورو
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات