آیا HTC به فکر تولید سیستم عامل جدید برای تلفن های هوشمند است

سه‌شنبه ۲۲ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۶:۳۷
مطالعه 2 دقیقه
HTC یکی از بهترین و موفق ترین تولیدکنندگان تلفن های هوشمند است. Apple که رقیب سرسخت HTC به شمار می آید، به دلیل 20 مورد کپی برداری این شرکت از محصولات Apple، از HTC شکایت کرده است. یکی از موارد شکایت شده، تشابه نرم افزاری و سیستم لمسی این دو دستگاه و ادعای کپی برداری HTC از Apple است. با خرید موتورولا توسط Google ، برند HTC مواضع خود را در خطر دیده و به فکر تولید سیستم عامل جدید است.
تبلیغات

همانطور که می دانید Apple از Samsung شکایت کرده و فروش تبلت 10 اینچی این برند را در آلمان متوقف نموده است. HTC  ممکن است بخواهد پیش از شکایت مجدد Apple و برای جلوگیری از ایجاد دردسر های مشابه ایی  که برای سامسونگ پیش آمده، برای تلفن های هوشمند خود سیستم عامل خاص خود را داشته باشد.

مدیر HTC خانم Cher Wang درباره تعویض سیستم عامل HTC عنوان کرده :

[blockquote class="default"]ما درباره تعویض سیستم عامل HTC بسیار اندیشیده ایم و بحث های داخلی زیادی داشته ایم. ولی مطمئنا عمل شتاب زده ای انجام نخواهیم داد. HTC قدرت این را دارد که رابط گرافیکی مخصوص خود را روی سیستم عامل های مختلف پیاده کند. بنابراین ممکن است وقت خود را صرف تولید سیستم عامل جدید نکنیم و با خرید یک سیستم عامل از پیش طراحی شده، رابط گرافیکی مخصوص خود را روی آن پیاده سازی کنیم.[/blockquote]

با وجود این سخنرانی ممکن است HTC تصمیم به خرید یک سیستم عامل از پیش طراحی شده ای مانند WebOS داشته باشد. از طرفی شایعات زیادی در مورد اینکه HTC و Samsung در حال همکاری با یکدیگر برای تولید سیستم عامل جدید هستند، وجود دارد.

نظر شما در این باره چیست؟ آیا اگر HTC از سیستم عامل اندروید استفاده نکند باز هم طرفدار محصولات این برند خواهید بود؟

منبع: Digital Trends

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات