نسخه جدید اندروید با نام لوبیای ژله ای، بعد از ساندویچ بستنی عرضه می شود

یک‌شنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۹:۳۴
مطالعه 2 دقیقه
گوگل نام های جذابی برای نسخه های مختلف اندروید در نظر می گیرد. این نام ها معمولا از اسم خوراکی های شیرین برگرفته شده اند و علاوه بر این دارای ترتیب خاصی نیز هستند. به طور مثال، نسخه قبلی اندروید به نام Ice Cream Sandwich با حرف I شروع می شود و نسخه جدید که Jelly Beans نام دارد با حرف بعد از I یعنی J شروع می شود. در ادامه اطلاعات کامل تر نسخه های جدید را بررسی می کنیم.
تبلیغات

نسخه های قبلی اندروید نام هایی داشتند که به ترتیب به حروف D، E، F ، G و H شروع می شد. بنابراین اکنون نوبت به I و J می رسد. 

لوبیای ژله ای یا Jelly Beans نامی است که برای نسخه بعدی اندروید در نظر گرفته شده است. ما تصور می کردیم گوشی Nexus Prime مجهز به نسخه جدید اندروید با نام Android Ice Cream 4.0 باشد. ولی ظاهرا این گوشی در آینده با ورژن Jelly Beans اندروید عرضه خواهد شد.

لوبیای ژله ای که بعد از Ice Cream Sandwich عرضه می شود، برای هر دو دستگاه موبایل و تبلت با همین نام معرفی خواهد شد.

گوشی Nexus Prime که تصور می شود شاهکار بعدی گوگل باشد، با همکاری کمپانی سامسونگ و مجهز به اندروید لوبیای ژله ای، تولید خواهد شد.

هنوز اطلاعات کامل و مشخصی در مورد هیچ یک از نسخه های Ice Cream و Jelly Beans اعلام نشده و مشخص نیست که این نسخه ها کدام ورژن 2.4، 2.5 و یا حتی 3.5 یا 4.0 خواهند بود. گزارشات تنها نشان می دهند با عرضه نسخه های جدید، تحول بزرگی در بازی های اندروید رخ خواهد داد.

منبع: SlashGear

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات