بررسی سونی اریکسون Xperia Arc S با قابلیت عکاسی پانورامای سه بعدی

شنبه ۱۹ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۷:۰۴
مطالعه 3 دقیقه
گوشی Xperia Arc S یکی از تلفن های بسیار زیبای سونی اریکسون با قابلیت فیلم‌برداری و عکاسی سه بعدی است. طراحی گوشی بسیار باریک بوده و صفحه‌نمایش 4.2 اینچی آن بزرگ است. دوربین این گوشی قابلیت عکاسی پانوراما به صورت سه بعدی را نیز دارد. رقیبان این گوشی، تلفن های هوشمندی از برند های Samsung، LG و HTC با پردازنده های Dual Core هستند. در ادامه مشخصات فنی و جذابیت های این گوشی را بررسی می‌کنیم.
تبلیغات

پیش‌تر در نمایشگاه IFA برلین، گوشی جدید سونی اریکسون را معرفی کردیم ولی مشخصات فنی و ویژگی های این گوشی را به‌طور کامل بررسی نکردیم.

Xperia Arc S دارای پردازنده 1.4 گیگاهرتز است. از برجسته ترین ویژگی های این موبایل قابلیت عکاسی دو بعدی و سه بعدی است. همه دوربین‌های سه بعدی نمی‌توانند عکس های پانورامای سه بعدی بگیرند ولی با دوربین این موبایل قادر خواهید بود عکس های پانوراما را به صورت سه بعدی بگیرید و در گوشی بدون نیاز به عینک سه بعدی مشاهده کنید. رزولوشن صفحه‌نمایش 4.2 اینچی Xperia Arc S معادل 480 در 854 پیکسل است. حافظه RAM این گوشی 512 مگابایت و دوربین آن 8 مگاپیکسل با فلش LED است. Xperia Arc S مجهز به سیستم عامل اندروید 2.3.4 یا Gingerbread است.

دکمه دوربین در اندازه کوچک و در قسمت انتهایی دوربین قرار گرفته است. در قسمت بالای دوربین و کنار دکمه Power، پورت HDMI دستگاه قرار دارد تا بتوانید آن را به‌سادگی به تلویزیون خود متصل کنید و عکس‌ها را در تلویزیون مشاهده کنید. ضخامت گوشی مانند مدل Xperia Arc بوده و از نظر ظاهری تغییر زیادی نسبت به مدل Arc S مشاهده نمی کنید.

همان‌طور که پیش‌تر هم اشاره شد، سرعت مرورگر گوشی 20 درصد سریع‌تر از مدل قدیمی است و امکان مشاهده ویدئو نیز در این مرورگر وجود دارد. اگر پیش‌تر از گوشی Xperia Arc استفاده می کردید و به نظر شما این دستگاه، کند بوده است، سونی اریکسون به شما اطمینان داده که Xperia Arc S این مشکل را نخواهد داشت و می‌تواند در همه موارد سرعت قابل قبولی داشته باشد. علاوه بر این عمر باتری و سرعت آماده شدن دوربین برای عکاسی نیز بیشتر از نسخه قبلی این گوشی خواهد بود.

مشاهده عکس های سه بعدی پانوراما در این گوشی به عینک نیاز ندارد. ولی اگر تمایل به مشاهده عکس‌ها در حالت سه بعدی در تلویزیون دارید، باید از عینک سه بعدی تلویزیون استفاده کنید.

برای گرفتن عکس پانورامای سه بعدی کافی است هنگام گرفتن عکس معمولی به آرامی 180 درجه بچرخید. اگر کسی ناگهان در عکس شما ظاهر نشود یک عکس سه بعدی پانورامای زیبا خواهید داشت.

عکس های Xperia Arc S را می‌توانید با استفاده از کابل HDMI در تلویزیون مشاهده کنید.

در ادامه مشخصات فنی کامل تر این گوشی را مشاهده می‌کنید:

  • مشخصات صفحه‌نمایش: 854x480 pixels - 4.2" 16,777,216 colour TFT
  • حافظه داخلی: معادل 1 گیگابایت
  • حافظه RAM : معادل 512 مگابایت
  • اسلات کارت حافظه: microSD, up to 32GB
  • شبکه‌های تحت پشتیبانی دستگاه: GSM/GPRS/EDGE 850/900/1800/1900 | UMTS/HSPA 800/850/1900/2100 | UMTS/HSPA 900/2100
  • رنگ‌های موجود: سفید، مشکی براق، نقره ای مات، آبی، سرخابی
  • ابعاد: 63 در 8.7 در 12.5 میلی‌متر
  • وزن: 117 گرم

منبع: PhoneArena

Screen

Memory

Internal phone storage:

RAM:

Memory card slot:

* Actual free memory may vary due to phone pre-configuration.

Networks

Available colours

Possible limited market availability.

Sizes

Weight

Please note that local variations may apply.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات