سیستم ارسال دعوتنامه Google+ بسیار ساده تر شد

یک‌شنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۲:۰۹
مطالعه 2 دقیقه
گوگل تغییراتی در سیستم ارسال دعوتنامه برای عضویت در Google+ اعمال کرده است تا کاربران بسیار ساده تر از پیش دوستان خود را به این شبکه اجتماعی نوپا دعوت کنند. از این پس با ارسال یک لینک به دوستان خود می‌توانید آن‌ها را به Google+ دعوت کنید و نیازی به ارسال ایمیل نخواهید داشت. کاربر می‌تواند لینک ارائه شده توسط Google+ را در شبکه‌های اجتماعی دیگر یا وب لاگ و وب سایت خود قرار دهد تا همه بتوانند از طریق آن در Google+ عضو شوند.
تبلیغات

اگر با شبکه اجتماعی Google+ آشنا نیستند کلیه مقالات مرتبط با این شبکه اجتماعی را در این آدرس مشاهده خواهید کرد.

Google+ در حال حاضر بصورت آزمایشی و با کاربران محدود فعال است و برای عضویت در آن باید از یکی از دوستان که عضو این شبکه اجتماعی است درخواست کنید تا برای شما دعوت نامه ارسال کند. Google+ رکورد بیشترین تعداد کاربر در یک ماه اول را در دست دارد این شبکه اجتماعی در ماه اول فعالیت خود بیش از 25 میلیون کاربر را جذب خود کرده است.

براساس تغییراتی که گوگل در سیستم ارسال دعوتنامه اعمال کرده است شما می‌توانید مانند قبل آدرس ایمیل دوستان خود را وارد کنید تا برای آن‌ها دعوتنامه ایمیل شود یا لینکی که Google+ به شما ارائه می‌دهد را به آن‌ها بدهید تا با کلیک کردن روی آن وارد قسمت ثبت نام شوند.

تغییر دیگری که گوگل در ارسال دعوتنامه اعمال کرده است محدود 150 تایی برای هر کاربر است یعنی هر کاربر می‌توانند تنها 150 نفر را دعوت کند البته ممکن است پس از اتمام 150 عدد، گوگل دعوتنامه های بیشتری را در اختیار کاربر قرار دهد.

اگر تا به حال شانس ثبت نام و عضویت در شبکه اجتماعی Google+ را نیافته اید روی یکی از لینک های زیر کلیک کنید به این ترتیب یکی از 150 دعوتنامه ایی که گوگل در اختیار ما قرار داده است را مصرف خواهید کرد.

  • لینک اول برای عضویت در شبکه اجتماعی Google+
  • لینک دوم برای عضویت در شبکه اجتماعی Google+
  • لینک سوم برای عضویت در شبکه اجتماعی Google+

اگر هنگام عضویت در Google+ به مشکل برخوردید در بخش نظرات با ما درمیان بگذارید

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات