سونی و پاناسونیک بهترین تلویزیون را براساس فضای محیط شما پیشنهاد می‌دهند

سه‌شنبه ۸ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۰:۲۸
مطالعه 2 دقیقه
تنها کاری که باید انجام دهید این است که از دیواری که قرار است تلویزیون جلوی آن قرار بگیرید،.
تبلیغات

سونی برای کمک به مشتریانش جهت انتخاب سایز و رنگ مناسب تلویزیون، یک وب سایت راه اندازه کرده است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که از دیواری که قرار است تلویزیون جلوی آن قرار بگیرید، یک عکس تهیه کنید تا سونی تلویزیون‌های مختلف را توسط همین عکس در منزل شما قرار دهد و بتوانید ظاهر خانه را با تلویزیون‌های مختلف بررسی کنید. پاناسونیک هم یک برنامه برای گوشی های iPhone ارائه کرده که می‌تواند به‌راحتی سایز مناسب تلویزیون برای منزل شما را محاسبه کند.

پیشنهاد پاناسونیک برای سایز و رنگ تلویزیون با استفاده از گوشی iPhone

برآورد سایز مناسب تلویزیون خیلی هم ساده نیست. ممکن است سایز بزرگ تلویزیون برای دیوار اتاق شما خیلی مناسب نباشد و پس از خرید، از سایزی که تهیه کردید راضی نباشید. علاوه بر این همه ما تمایل داریم رنگ‌های مختلف تلویزیون‌ها را در منزل خود امتحان کنیم و ببینیم کدام یک از این رنگ‌ها با دکور منزل هماهنگی بیشتری دارند.

panasonicarsetup-2

با استفاده از برنامه پاناسونیک که برای iPhone طراحی شده، ابتدا باید یک برگه کوچک مانند برگه A4 را درمکانی که قصد دارید تلویزیون را آنجا نصب کنید، قرار دهید. سپس برنامه Panasoni VIERA AR Setup Simulator را باز کنید. دوربین گوشی شما فعال شده و تلویزیون‌های مختلف پاناسونیک را در مکان مورد نظر، به شما نمایش می‌دهد.

panasonicarsetup-1

این App که Panasonic VIERA AR Setup Simulator نام دارد، رایگان بوده و می‌توانید آن را از سایت iTunes دریافت کنید.

ویدئوی زیر نحوه عملکرد این برنامه را به خوبی نشان می‌دهد.

پیشنهاد سونی برای سایز و رنگ تلویزیون با توجه به منزل شما

پیش از مطالعه این قسمت که سایت تعیین سایز تلویزیون سونی، به دلیل استقبال کاربران دچار مشکل شده و ممکن است چند روز در این وضعیت باقی بماند.

برای اینکه بتوانید از همه این امکانات استفاده کنید، کافی است ابتدا تصویری که در سایت سونی دراختیار شما قرار داده شده را روی برگه A4 پرینت بگیرید و روی دیوار منزل یا روی میز تلویزیون خود قرار دهید.

سپس از آن عکس بگیرید و در سایت Sony TV Size Guide آپلود کنید تا سونی سایز و رنگ‌های مختلف تلویزیون را به شما پیشنهاد دهد. بدین‌ترتیب می‌توانید مدل و رنگ مورد نظر خود را به‌راحتی در منزل خود مشاهده کنید، بهترین انتخاب‌ها را ذخیره کنید و نهایتا مدل و رنگ مورد نظر را بیابید.

ویدئوی زیر نحوه عملکرد این سایت را به خوبی نشان می‌دهد.

منبع: FlatPanelsHD

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات