معرفی 5 بازی برتر رایگان اندروید به همراه لینک دانلود آنها

یک‌شنبه ۶ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۶:۱۹
مطالعه 3 دقیقه
تعداد گوشی هایی که مجهز به سیستم عامل اندروید هستند، در حال افزایش است. برنامه و بازی هایی که برای این دستگاه های اندرویدی ارائه می شوند نیز بسیار زیاد شده است. بنابراین یافتن برنامه های کاربردی و بازی های سرگرم کننده در میان همه App ها کمی دشوار است. در این مقاله قصد داریم 5 بازی برتر اندروید که رایگان نیز هستند را به شما معرفی کنیم تا بتوانید آنها را به راحتی از Android Market دریافت کنید.
تبلیغات

ما سعی کردیم محبوب ترین و برترین بازی های رایگان را معرفی کنیم. اگر بازی رایگان دیگری مورد علاقه شماست در بخش نظرات، نام بازی مورد نظر خود را اعلام کنید. در مقالات بعدی بازی های غیر رایگان و جذاب را به شما معرفی خواهیم کرد.

بازی محبوب و معروف Angry Birds

angry-birds-420-90

این بازی فوق العاده محبوب است و ما هم از طرفداران پر و پا قرص آن هستیم. Angry Birds واقعا اعتیادآور است و تا زمانی که به مرحله انتهایی این بازی نرسید، دست از آن نخواهید کشید.

بازی جذاب Bebbled

bebbled-420-90

در این بازی تنها کافی است جواهرات هم رنگی که روی هم چیده شده اند را لمس کنید تا از بین بروند. هرچه تعداد جواهرات همرنگ، بیشتر باشند، امتیاز بیشتری کسب می کنید. این بازی مرحله به مرحله دشوار تر می شود.

  • لینک دانلود بازی Bebbled

بازی فکری Newton

newton-420-90

بازی فکری نیوتن کمی با ریاضی سر و کار دارد. شما باید در این بازی نقاط مود نظر را با به کارگیری آیینه، زانویی و ... به هم متصل کنید. مراحل جدید این بازی همچنان در حال طراحی و عرضه است.

  • لینک دانلود بازی Newton

بازی فوق العاده جذاب Frozen Bubble

frozen_bubble-320-100

این بازی واقعا جذاب و اعتیادآور است. در Facebook هم بازی مشابه Frozen Bubble وجود دارد که مرحله به مرحله دشوار تر می شود. پرتاپ گلوله رنگی در کنار رنگ های مشابه، منجر به انفجار آنها می شود. شما باید هرچه سریعتر این گلوله ها را از بین ببرید و اجازه ندهید به زمین برسند.

بازی Gem Miner مخصوص علاقه مندان به کند و کاو

gem_miner-420-90

این بازی هم شما را بسیار سرگرم خواهد کرد. چرا که هر چه بیشتر پیش می روید، ، ابزار کند و کاو شما بهتر می شود و نقشه های دقیق تری در اختیار شما قرار می گیرد.

در صورتی که به بازی خاصی علاقه مندید و یا جای یکی از بازی های Free را در این مقاله خالی می بینید، در قسمت نظرات، این بازی را معرفی کنید.

منبع: Techradar

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات