زومیت یک ساله شد

زومیت با هدف اطلاع‌رسانی و آگاه سازی مخاطبان خود از فناوری‌های روز دنیا و ارائه راهنمای خرید برای محصولات رایانه‌ای و صوتی تصویری راه اندازی شد.

زومیت یک‌سال در ۶ شهریور ۱۳۸۹ توسط مسعود و مهدی یوسف‌نژاد متولد شد. زومیت همواره سعی وتلاش خود را کرده است تا با ارائه مقالات مختلف توضیح و مفهوم دقیق فناوری‌های مرتبط با محصولات را شرح دهد و به این ترتیب کاربران خود را با مفاهیم صحیح آشنا کند. در ادامه شرح مختصری از عملکرد یک ساله زومیت مشاهده کرده و با برنامه این وب سایت برای آینده آشنا خواهید شد.

ما در زومیت تلاش می‌کنیم تا نه‌تنها اخبار حوزه‌ی فناوری را پوشش دهیم بلکه شما را در خرید صحیح کالاهای الکترونیکی از جمله گوشی موبایل، تلویزیون و لپ‌تاپ و کامپیوترهای رومیزی راهنمایی کنیم. زومیت تلاش می‌کند تا فناوری‌های مختلف را به زبان ساده شرح دهد. 

خوشبتخانه با استقبال کاربران عزیز، زومیت پس از گذشت یک سال به آمار بازدید روزانه بین 9 تا 12 هزار نفر و 25 تا 35 هزار صفحه در روز رسیده است که خود نشان از محبوبیت و استقبال کاربران از مقالات این وب سایت دارد.

زومیت قصد دارد در سال دوم فعالیت خود امکانات جدیدی را به کاربران ارائه دهد که از میان آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

بررسی محصولات

زومیت در حال مذاکره با تولید کننده و واردکننده های مطرح کشور است به این ترتیب کالاهای مختلف موجود در بازار توسط متخصصان زومیت نقد و بررسی می‌شود. محصولات بررسی شده در بخش جدیدی به‌نام بررسی زومیت قرار خواهند گرفت.

افزودن بخش پرسش و پاسخ

در این بخش مجموعه ایی از سئوالات متداول به‌همراه پاسخ های مرتبط جمع آوری خواهند شد. بخش پرسش های متداول با بخش بندی مشابه، مقالات ارائه خواهد شد.

افزودن بخش بهترین پیشنهاد

کاربران محترم وب سایت زومیت روازنه ازطریق ایمیل، بخش نظرات، صفحه فیس بوک و غیره از متخصصان زومیت در خواست راهنمایی برای خرید کالاهای مختلف می‌کنند. برای سادگی و سهولت ارائه پیشنهاد، در حال ساخت پرسشنامه ای با عنوان "سئوالات اولیه" هستیم تا براساس پاسخ کاربر بتوانیم بهترین پیشنهاد را براساس نیازهای کاربر ارائه دهیم. این سئوالات برای هر محصول متفاوت خواهد بود و به کاربر کمک می‌کند تا با معیارهای صحیح انتخاب محصول نیز آشنا شود.

۲۰ مقاله پر بازدید زومیت در سالی که گذشت:

مقالات پرنظر سال:

لطفا نظرات و پیشنهاد‌ها خود را ازطریق قسمت "تماس با ما" یا بخش نظرات همین مقاله با ما در میان بگذارید.

از سراسر وب

  دیدگاه
کاراکتر باقی مانده

بیشتر بخوانید