زومیت یک ساله شد

زومیت با هدف اطلاع رسانی و آگاه سازی مخاطبین خود از فناوری های روز دنیا و ارائه راهنمای خرید برای محصولات رایانه ای و صوتی تصویری راه اندازی شد. اولین مقاله زومیت یکسال پیش در چنین روزی منتشر گردید. زومیت همواره سعی وتلاش خود را کرده است تا با ارائه مقالات مختلف توضیح و مفهوم دقیق فناوری های مرتبط با محصولات را شرح دهد و به این ترتیب کاربران خود را با مفاهیم صحیح آشنا کند. در ادامه شرح مختصری از عملکرد یک ساله زومیت مشاهده نموده و با برنامه این وب سایت برای آینده آشنا خواهید شد.

خوشبتخانه با استقبال کاربران عزیز، زومیت پس از گذشت یک سال به آمار بازدید روزانه بین 9 تا 12 هزار نفر و 25 تا 35 هزار صفحه در روز رسیده است که خود نشان از محبوبیت و استقبال کاربران از مقالات این وب سایت دارد.

زومیت قصد دارد در سال دوم فعالیت خود امکانات جدیدی را به کاربران ارائه دهد که از میان آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

انتقال وب سایت به سرورهای قدرتمند آنلاین هاست:

وب سایت زومیت به زودی به یکی از [highlight class="red"]سرورهای قدرتمند آنلاین هاست منتقل شود و به این ترتیب مشکلات کندی وب سایت در ساعات پرترافیک حل خواهد شد.

بررسی محصولات از نزدیک:

زومیت در حال مذاکره با تولید کننده و وارد کننده های مطرح کشور است به این ترتیب کالاهای مختلف موجود در بازار توسط متخصصین زومیت نقد و بررسی می شود. محصولات بررسی شده در بخش جدیدی به نام بررسی زومیت قرار خواهند گرفت.

اضافه کردن بخش پرسش های متداول:

در این بخش مجموعه ایی از سئوالات متداول به همراه پاسخ های مرتبط جمع آوری خواهند شد. بخش پرسش های متداول با بخش بندی مشابه، مقالات ارائه خواهد شد.

اضافه کردن بخش بهترین پیشنهاد:

کاربران محترم وب سایت زومیت روازنه از طریق ایمیل، بخش نظرات، صفحه فیس بوک و غیره از متخصصین زومیت در خواست راهنمایی برای خرید کالاهای مختلف می کنند. برای سادگی و سهولت ارائه پیشنهاد، در حال ساخت پرسشنامه ای با عنوان "سئوالات اولیه" هستیم تا براساس پاسخ کاربر بتوانیم بهترین پیشنهاد را براساس نیازهای کاربر ارائه دهیم. این سئوالات برای هر محصول متفاوت خواهد بود و به کاربر کمک می کند تا با معیارهای صحیح انتخاب محصول نیز آشنا شود.

20 مقاله پر بازدید زومیت در سالی که گذشت:

مقالات پرنظر سال:

[notice class="approved"]لطفا نظرات و پیشنهادات خود را از طریق قسمت "تماس با ما" و یا بخش نظرات همین مقاله با ما در میان بگذارید.[/notice]

از سراسر وب

  دیدگاه
کاراکتر باقی مانده

بیشتر بخوانید