همکاری مشترک الی جی و جنرال موتورز در توسعه خودروهای برقی

جمعه ۴ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۷:۵۲
مطالعه 2 دقیقه
جنرال موتروز و ال جی رسما اعلام کردند که برای توسعه اتومبیل های برقی و فروش آنها در کشورهای مختلف همکاری خواهند کرد. ال جی قرار است باتری های لیتوم شورلت ولت را تامین کند. نسخه اروپایی ولت قرار است با نام Opel Ampera عرضه شود. جنرال موتورز اعلام کرد که قصد دارد به کمک این شرکت کره ایی باتریهای مورد نیاز خودرو های برقی را بهبود بخشد.
تبلیغات

مدیرعامل جنرال موتورز در رابطه با همکاری این شرکت با ال جی اعلام کرد: همکاری این دو شرکت موجب خلق راه حل های بسیاری برای حمل و نقل در آینده خواهد شد. اگر ما با بهترین تامین کننده های قطعات همکاری کنیم علاوه بر صرفه جویی در در فرایند تولید و توسعه قطعات، مصرف کنندگان نیز سریعتر به جدیدترین فناوری های صرفه جویی در سوخت دست خواهند یافت.

مهندسین هر دو شرکت قرار است برروی تولید و توسعه قطعات مرتبط با موتور برقی اتومبیل فعالیت کنند.

تنها پس از چند روز از اعلام همکاری فورد و تویوتا برای توسعه فناوری های مرتبط با تولید خودرو، ال جی و جنرال موتورز همکاری خود را اعلام کردند این دو شرکت در زمینه های مختلف از الکترونیک تا شیمی با یکدیگر همکاری خواهند کرد. اما فورد و تویوتا قرار است برروی مهندسی نوع جدیدی از دیسک-چرخ-عقب کار کنند. هزینه های توسعه این فناوری بین دو شرکت تقسیم خواهد شد.

در حال حاضر دولت امریکا، تولید کننده های خودرو را تحت فشار قرار داده است تا خودروهای کم مصرف و مجهز به سوخت های پاک تولید کنند.

منبع: CNET

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات