استیو جابز از سمت مدیریت عامل اپل استعفا کرد

پنج‌شنبه ۳ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۰:۵۹
مطالعه 2 دقیقه
اپل بصورت رسمی اعلام کرد که استیو جابر از سمت خود کناره گیری کرده است، چند دقیقه پس از اعلام اپل علاقمندان استیو جابز هزاران پست در پاسخ به تصمیم او در تویتر ارسال کردند و احساس خود را در پیام های کوتاه 140 حرفی بیان نمودند. در ادامه برخی از قسمت های نامه استیو جابز به هیئت مدیره اپل را مشاهده خواهید کرد.
تبلیغات

برخی از پیغام های ارسال شده در توییتر احمقانه به نظر می رسند ولی اغلب مردم از تلاش و دستاوردهای استیو جابز طی سال های اخیر تشکر کرده و برای سلامت او ابراز نگرانی نموده و برای او آرزوی سلامت کرده اند.

استیو جابز طی سال های اخیر مشکلات جدی جسمی داشته و چندماه اخیر را نیز در مرخصی پزشکی به سر برده است. استیو جابز در 24 آگوست 2011 طی نامه رسمی به هیئت مدیره اپل اعلام کرد:

[blockquote class="default"]من همیشه گفته ام که اگر روزی نتوانم وظایفم را انجام دهم و انتظارات اپل از مدیرعامل را پاسخ دهم، اولین نفری خواهم بود که به شما اطلاع خواهم داد. متاسفانه امروز آن روز است.[/blockquote]

او ادامه داد:

[blockquote class="default"]من بعضی از بهترین دوستان خود را در اپل پیدا کرده ام و از همه شما برای سال هایی که در کنارتان کار کرده ام تشکر می کنم.[/blockquote]

پس از اعلام کناره گیر استو جابز از اپل، ارزش سهام این شرکت 5% کاهش یافت اما کمی بعد مجددا سیر صعودی پیدا کرد. در حال حاضر ارزش هر سهم سهام اپل 376.18 دلار ارزش دارد.

 Wall Mossberg روزنامه نگار All Things D که استیو جابز پیش تر او را "دوست اپل" معرفی کرده بود، در مقاله ایی نوشته است: هر چند استیو جابز از سمت مدیریت عامل اپل استعفا کرده است اما هنوز در سیاست های اصلی شرکت تاثیر گذار و تصمیم گیرنده خواهد بود.

در این مقاله نوشته شده است که استیو جابز به شدت بیمار است اما او از پروژه های بزرگ و اساسی شرکت کناره گیری نخواهد کرد.

وال موسبرگ در ادامه مقاله نوشته است: شایعاتی زیادی در مورد محصول جدید اپل منتشر شده است و برخی معتقدند که اپل در حال تولید تلویزیون است. اگر این اتفاق رخ دهد براساس رکوردهای که استیو جابز ثبت کرده است هیچکس متعجب نخواهد شد.

استیو جابز زمانی که اپل رو به ورشکستی بود شرکت را به اوج رساند تا جایی که عناوینی نظیر با ارزش ترین شرکت فناوری دنیا، بزرگترین فروشنده تلفن هوشمند و تبلت را از آن خود کرد. حال با کناره گیری او از مدیریت عامل اپل، به نظر شما آیا اپل باز هم می توانند مانند قبل موفق ترین باشد؟ نظر خود را در بخش نظرات در انتهای همین مقاله با ما در میان بگذارید.

منابع: Digital Trends | The Next Web

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات