نیویورک از صبح تا شب در یک عکس

شنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۴:۱۲
مطالعه 2 دقیقه
Stephen Wilkes عکاس این عکس است که به عقیده خودش توانسته اثری خلق کند که نیویورک را از روز تا شب در یک عکس توصیف کند. این عکس در واقع ترکیبی از چندین عکس است که در طول 15 ساعت گرفته شده اند، ولی نهایتا نتیجه کار یک عکس واحد است که با ترکیب آنها حاصل می شود. در ادامه این عکس را به صورت کامل مشاهده خواهید کرد و روش گرفتن چنین عکسی را خواهید دید.
تبلیغات

این عکس از ساختمان مشهور Flatiron گرفته شده است. در سمت چپ عکس که نشان دهنده روز است، تصویری از ساختمان Flatiron به همراه خیابان های اطراف آن را مشاهده می کنید.  اطراف این بنا، مردم برای صرف ناهار در خیابان ها بوده و توریست ها مشغول قدم زدن در پیاده رو ها هستند.

سمت راست تصویر نشان دهنده منظره این ساختمان در شب است. مردم برای بیرون رفتن آماده می شوند و توریست ها به هتل های خود باز می گردند. برای مشاهده عکس در سایز بزرگ، روی تصویر زیر کلیک کنید.

Wilkes خالق این عکس در این باره گفته است:

من تصمیم داشتم گذر زمان را در یک عکس نمایش دهم و برای این کار از تکنولوژی های جدید استفاده کنم. به همین دلیل در یک عکس، صبح تا شب خیابان نیویورک را ترسیم کردم. من در ابتدا دوربین را در یک زاویه ثابت تنظیم کردم و سپس در فاصله ها زمانی مختلف با این دوربین عکس های یکسانی گرفتم.

نظر شما راجع به این عکس چیست و آیا آن را نشان دهنده صبح تا شب یکی از خیابان های نیویورک می دانید؟

منبع: Gizmodo

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات