ال جی بهترین تلویزیون سه بعدی LED خود را معرفی کرد

سه‌شنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۵:۱۲
مطالعه 2 دقیقه
ال جی تلویزیون جدید خود را با نام LW980S و با قابلیت فوق العاده جذاب معرفی کرد. این تلویزیون سه بعدی از فناوری Cinema 3D و عینک های ارزان Passive برای پخش تصاویر سه بعدی استفاده می کند. LW980S مجهز به پنل NANO Full LED Backlit است و جزء خانواده تلویزیون های هوشمند (Smart TV) به شمار می رود.
تبلیغات

LW980S از فناوری Passive 3D برای پخش تصاویر سه بعدی استفاده می کند و این بدین معناست که نیازی به خرید عینک های سنگین، گران قیمت و باتریی Active نخواهید داشت عینک های Passive حدود 4 دلار قیمت دارند و بسیاری از مشکلات عینک های Active مانند لرزش تصویر و زاویه دید کم را ندارند. با عینک های Passive مجبور نیستند تنها در روبروی تلویزیون بنشینید تا تصاویر سه بعدی را به خوبی مشاهده کنید. با فناوری Passive در زوایای مختلف، تصاویر سه بعدی به خوبی قابل مشاهده می باشند. درحال حاضر اکثر تلویزیون های سه بعدی از فناوری Active Shutter برای پخش تصاویر سه بعدی استفاده می کنند که علاوه بر هزینه بسیار گران تر، مشکلات خاص خود را نیز دارند. جزئیات بیشتر را در مقاله "مقایسه سه بعدی Active با سه بعدی Passive -3D Cinema" بخوانید.

هنوز مشخصات دقیق فنی این تلویزیون اعلام نشده است. اما براساس اعلام ال جی، LW980S مجهز به پنل FULL LED خواهد بود با این تفاوت که برخلاف پنل های FULL LED رایج در بازار ضخامت بسیار کمتری خواهد داشت. ال جی ادعا کرده که پنل Nano Full Led علاوه بر ضخامت کمتر، نور را نیز بهتر برروی صفحه می تاباند و در نتیجه تصاویر واضح تر و نرم تر نمایش داده می شوند. LW980S مجهز به فناوری TruMotion است و باRefresh Rate 400MHz کار می کند.

قیمت و زمان عرضه LG LW980S هنوز اعلام نشده است.

منبع: Slash Gears | Tech Radar

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات