بازی پر طرفدار L.A.Noire احتمالا روی PC هم عرضه می شود

چهارشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۰ - ۲۳:۲۴
مطالعه 2 دقیقه
کسی نیست که شرکت بازی سازی Rock Star را نشناسد. دلیل آن هم بازی های محبوب و معروف این شرکت است، شرکت Rock Star به تازگی اعلام کرده که بازی L.A.Noire که قبلا فقط بر روی Xbox 360 عرضه شده بود، اکنون قرار است برای PC نیز به بازار عرضه شود. این در حالی است که در سخنان اعضای استدیوی Team bondi به نظر می رسد که این استدیو با Rock Star به عنوان ناشر خود به مشکل بر خورده است. حال باید دید که با وجود این مشکلات L.A.Noire بر روی PC عرضه می شود یا خیر؟
تبلیغات

بدون شک Rock Star Games یکی از بهترین شرکت ها در زمینه ساخت بازی های Open-End است که قدرتش را با بازی های GTA و Red Dead : Redemption به اثبات رسانده است. پس از تجربه بازی های Open-World دردو دوره زمانی مختلف، زمان آن فرا رسیده بود که به مرحله ای دیگر مهاجرت کنیم.

داستان بازی، پس از جنگ جهانی دوم و در شهر فریبنده پول وشهرت که مملو از سیاهی است، یعنی لوس آنجلس رخ می دهد. گیمر در این بازی نقش کول فلپس که تازه از جنگ بر گشته را بازی می کند. او افسری است که در نقش هایی مانند مامور ضد مواد مخدر، مامور گشت، مامور ترافیک، کاراگاه و غیره فعالیت می کند.

او باید 21 پرونده را تا انتهای بازی به اتمام برساند. فضای بازی شما را به یاد GTA و مافیای 2 می اندازد. ولی اشتباه نکنید؛ L.A.Noire کاملا با این دو بازی تفاوت است. برجسته ترین بخش بازی، قسمت طراحی انیمیشن چهره وصورت بازیگرهاست که Rock Star از تکنولوژی جدیدی برای این کار استفاده کرده است.

این بازی بر روی کنسول Xbox 360 عرضه شده بود. ولی Rock Star در پاییز امسال خبر عرضه آن را بر روی PC تایید کرد. اما استدیو Team Bondi در سخنرانی هایش از مشکلات کار با Rock Star گفت. بنابراین به نظر می رسد که این تیم سازنده با Rock Star به عنوان ناشر خود به مشکل برخورده و به دنبال ناشر جدیدی تا انتشار عنوان بعدی خود می گردد.

با وجود فروش بالای L.A.Noire به نظر نمی رسید که این تیم سازنده با ناشر خود به مشکلی برخورده است، ولی نهایتا معلوم شد که این مشکلات پشت پرده بوده و تا حدی پیش رفته که این دو دیگر حاضر به همکاری با یکدیگر نیستند.

حال باید دید که با وجود این مشکلات ایا L.A.Noire بر روی پی سی عرضه می شود یا خیر؟

منبع: Gamespot

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات