نسخه جدید کانتراسترایک، Global Offensive به زودی منتشر می شود

یک‌شنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۰ - ۰۹:۳۴
مطالعه 1 دقیقه
Counter Strike محبوب ترین نسخه ویرایش شده بازی در دنیاست که بیش از 10 سال است در اکثر مسابقات حرفه ای دنیا وجود دارند و علاقمندان بسیاری را جذب خود کرده است. Valve، تولید کنند کانتراسترایک آن را به عنوان یک حالت از بازی Half-Life در سال 1999 عرضه کرد. در کانتراسترایک یک تیم به عنوان تروریست وظیفه بمب گذاری و تیم دیگر بعنوان ضد تروریست وظیفه مانع شدن و یا خنثی کردن بمب را برعهده دارند. حال Valve قصد دارد نسخه جدید این بازی را با عنوان Counter-Strike: Global Offensive در سال 2012 منتشر کند.
تبلیغات

Valve اعلام کرده که Global Offensive را برای پلتفرم های مختلف از جمله PC, Mac, PlayStation 3 و Xbox 360 عرضه خواهد کرد. CS: GO قرار است: نقشه ها، اسلحه ها و حالت های جدید داشته باشد.

Valve چند سال پیش نسخه جدیدی از کانتراسترایک را با نام Counter Strike: Source و برروی موتور Half-Life 2 منتشر کرد که به اندازه نسخه اولیه محبوب نشد. حال باید منتظر ماند و دید که آیا نسخه جدید Counter Strike به اندازه نسخه اول محبوب خواهد شد و آیا می تواند جایگزین Counter Strike 1.6 شود.

آیا شما هم تا به حال کانتراسترایک بازی کردید؟ در مسابقات حرفه ای شرکت کرده اید؟ نظر و تجربه خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

منبع: Slash Gear

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات