آموزش: چطورiPad2 و iPhone نسخه 4.33 خود را JailBreak کنید

پنج‌شنبه ۱۶ تیر ۱۳۹۰ - ۱۶:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
اگر سیستم عامل گوشی iPhone یا iPad خود را به ورژن 4.3.3 آپدیت کرده باشید، حتما منتظر نرم افزاری برای JailBreak آن هستید. بنابراین اگر از دستگاه های Apple استفاده می کنید و قصد به روز روزسانی یا JailbReak کردن آن را دارید تا بتوانید نرم افزارها را بصورت مجانی برروی آی پد یا آی فون خود نصب کنید این مقاله را مطالعه کنید. علاوه بر این اگر تبلت iPad2 دارید می توانید با مشاهده ادامه مطلب، دستگاه خود را JailBreak کنید.
تبلیغات

Jailbreakme یک سرویس جدید مبتنی بر مرورگر است که به وسیله آن می توانید گوشی آیفون یا آیپد2 خود را به روز رسانی کنید. این سرویس از روش بسیار ساده ای گوشی شما را Jailbreak می کند. تنها کافی است با استفاده از Wi-Fi گوشی یا آیپد و مرورگر Safari، به اینترنت متصل شوید و با گوشی یا iPad خود سایت JailBreakme.com را باز کنید.

اگر نسخه دستگاه Apple شما به وسیله این سرویس قابل JailBreak کردن باشد، در صفحه اول آن عبارت مربوط به گوشی خود را مشاهده می کنید. ولی اگر دستگاه شما توسط این سرویس پشتیبانی نشود عبارت: Not Support on your device را روی دستگاه مشاهده می کنید.

این jailbreak رایگان است و تنها چند دقیقه زمان می برد. پس از پایان این Jailbreak برنامه Cydia روی گوشی شما نصب می شود. به شما توصیه می کنیم پیش از آغاز JailBreak از اطلاعات خود روی iTunes یک نسخه پشتیبان یا BackUp تهیه کنید.

اگر قصد دارید گوشی خود را به نسخه 4.3.3 آپدیت کنید، باید مطمئن شوید که گوشی شما Unlocked Factory است. در غیر اینصورت نباید به هیچ عنوان گوشی خود را به روز کنید.(در این صورت باید گوشی خود را Unlock کنید و ممکن است در انجام این کار موفق نشوید)

اگر روی گوشی شما نسخه دیگری نصب شده و قصد Jailbreak کردن آن را دارید لینک زیر را مشاهده کنید.

چگونه روی گوشی iPhone خود، برنامه های گران قیمت را به صورت رایگان نصب کنیم، Jailbreak

اگر گوشی یا دستگاه Apple خود را به تازگی تهیه کردید، به شما توصیه می کنیم آموزش های زومیت در مورد دستگاه های Apple را مشاهده کنید.

نصب iTunes و ساخت اکانت برای گوشی

دانلود و نصب برنامه های رایگان از iTunes

منبع: ITworld

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات