بررسی مشخصات و اعلام قیمت لپ تاپ سه بعدی سونی سری F در بازار ایران

چهارشنبه ۱۵ تیر ۱۳۹۰ - ۱۵:۵۶
مطالعه 2 دقیقه
کاربرانی که به لپ تاپ های ظریف و باکیفیت علاقه مندند بیشتر از لپ تاپ های سونی استقبال می کنند. ولی لپ تاپ سه بعدی F215 FX/B از سری F سونی ضخیم تر از سایر لپ تاپ های این برند است. این لپ تاپ تصاویر سه بعدی را به لطف فناوری Nvidia با کیفیت خوبی نمایش می دهد و مشخصات سخت افزاری بسیار خوبی هم دارد. شما می توانید با فشردن یک دکمه در بالای صفحه کلید، تصایر دو بعدی را به سه بعدی تبدیل کنید. در ادامه مشخصات کامل لپ تاپ و قیمت آن را اعلام می کنیم.
تبلیغات

سری F لپ تاپ های Vaio بیش از سایر لپ تاپ ها نظر کاربران را به خود جلب کرده و علت اصلی آن نیز استفاده از درایو پخش کننده سه بعدی Blu-Ray و قابلیت تبدیل دو بعدی به سه بعدی است. در این سری یک دکمه به نام 3D قرار داده شده است که بین حالت دو بعدی و سه بعدی تغییر حالت می دهد.

تغییر حالت سه بعدی بسیار هوشمند عمل می کند، سونی از فناوری های پیچیده ای برای این حالت استفاده کرده است.

عینک این لپ تاپ سه بعدی که با تکنولوژی Active Shutter کار می کند، سبک نیست و ممکن است هنگام مشاهده فیلم، سنگینی زیاد آن را روی بینی خود احساس کنید. پخش تصاویر سه بعدی در این نوت بوک به لطف کارت گرافیک NVIDIA و فناوری این شرکت میسر شده است برای آشنایی با نحوه نمایش سه بعدی در کامپیوتر و مشاهده بررسی NVidia 3D Kit به مقاله "بررسی Nvidia 3D Vision Kit - اجرای بازی های سه بعدی در PC" مراجعه نمایید.

در نوت بوک های سری F یکی از قوی ترین کارت های گرافیک موبایل انویدا، GeForce GT540M استفاده شده است تا بازی های کامپیوتری را بخوبی اجرا کند. همانطور که می دانید برای اجرای بازی های کامپیوتری بصورت سه بعدی، کارت گرافیک نیاز به قدرت دو چندان دارد چون هر فریم را می بایست دو بار و هر بار برای یک چشم رندر کند و این امر نیازمند بازده بسیار بالایی است.

پردازنده این نوت بوک ها از نوع Core i7 اینتل و از خانواده Sandy Bridge است. F215 دارای Cache 6MB بوده و دارای RAM 6GB DDR3 و HDD 640GB است.

سایز نمایشگر این لپ تاپ 16.4" اینچ و رزولوشن آن Full HD است و 3.2 کیلوگرم وزن دارد.

سیستم عامل این نوت بوک بصورت پیش فرض Windows 7 Home Premium است.

شما می توانیدF215 FX/B 3D را با قیمت 2 میلیون و 380 هزار تومان در بازار تهران تهیه کنید.

مشخصات فنی لپ تاپ سونی F215 FX/B 3D

  • Quad Core Intel Core i7 processor (2.00GHz) with Turbo Boost technology up to (2.90GHz)
  • Genuine Windows 7 Home Premium 64-bit
  • 16" (1920 x 1080) 3D, Full HD widescreen display
  • 6GB of RAM & 640GB Serial ATA HDD
  • Blu-ray Disc ROM drive
  • Size (LWH): 10.69 inches, 15.69 inches, 1.79 inches
  • Weight: 3.2 KG
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات