گلکسی اس ۲ را با چاشنی ویندوز فون بچشید

سه‌شنبه ۱۴ تیر ۱۳۹۰ - ۱۹:۱۸
مطالعه 2 دقیقه
ظاهرا سری جدید Samsung Galaxy S2 قرار است با تغییرات عمده‌ای وارد بازار شود.
تبلیغات

آیا سامسونگ سری جدید گوشی های Galaxy S2 را با سیستم عامل Windows Phone به بازار عرضه می‌کند ؟ اگر این شایعه صحت داشته باشد، آیا شما همچنان طرفدار این گوشی خواهید بود و تمایل دارید Galaxy S2 خود را با سیستم عامل WP تهیه کنید؟ یا طرفدار بی چون و چرای اندروید باقی می مانید؟ در ادامه تغییرات احتمالی که Galaxy S2 روی گوشی جدید خود اعمال می‌کند را مشاهده می‌کنید.

سایت WMPU به تغییرات جدیدی که سامسونگ قرار است روی گوشی موبایل Galaxy S2 اعمال کند، اشاره کرده و گفته طرفداران گوشی گالاکسی سامسونگ به‌زودی می‌توانند این گوشی را با سیستم عامل Windows Phone نسخه Mango تهیه کنند.

برای مشاهده اطلاعات بیشتر در مورد نسخه Mango این سیستم عامل اینجا کلیک کنید.

برای مشاهده مشخصات فنی و گالری تصاویر Samsung Galaxy S2 اینجا کلیک کنید.

Samsung تاکنون یکی از گوشی های Windows Phone Omnia7 خود را با سیستم عامل Windows Phone تولید کرده است. Omina 7 در واقع یک Galaxy S است که در آن به جای سیستم عامل Andoird از Windows Phone استفاده شده است.

Windows Phone که نسبت به Android و iOS در ابتدای راه است، رابط گرافیکی رنگارنگ و جذابی دارد. علاوه بر این اطلاعات افرادی که در لیست تماس شما هستند به صورت آنلاین به روز می‌شود. شما می‌توانید با این گوشی به اکانت Xbox Live خود هم متصل شوید. در کنار این مزایا در ورژن جدید این سیستم عامل یعنی نسخه Mango، پشتیبانی از Multitasking و چند ویژگی جذاب دیگر به ویژگی های این سیستم عامل اضافه شده است.

شایعات حاکی از این است که نسخه جدید S2 با نام Galaxy S2 Plus و با پردازنده 1.4GHz تولید خواهد شد. آیا S2 Plus شما را به خرید گوشی با پردازنده 1.4GHz و سیستم عامل WP Mango مجاب می‌کند.

منبع: Cnet

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات