آیا امکان مکالمه ویدیویی به Facebook اضافه خواهد شد؟

یک‌شنبه ۱۲ تیر ۱۳۹۰ - ۰۹:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
در این مقاله در مورد این دو پروژه که فیسبوک در حال طراحی و تولید آنهاست اطلاعات بیشتری دراختیار شما قرار خواهیم داد.
تبلیغات

فیسبوک قرار است تا هفته دیگر به کاربرانش خبر خوبی بدهد. ازآنجاکه فیس بوک همکاری خود را با Skype آغاز کرده، شایعات زیادی مبنی بر ایجاد قابلیت Video Chat یا مکالمه ویدئویی رایگان برای کاربران Facebook ، وجود دارد. علاوه بر این ممکن است خبر خوب فیس بوک مربوط به نرم افزار جدید این شبکه اجتماعی برای iPad باشد.

شایعات حاکی از این است که کاربرانی که با iPad خود به Facebook وصل می‌شوند به‌زودی می‌توانند بازی‌های این شبکه اجتماعی را روی تبلت خود اجرا کنند.

شایعه دیگری که توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده، این است که Facebook در حال همکاری با Skype است تا بتواند قابلیت مکالمه ویدئویی ازطریق صفحه فیس بوک را به کاربرانش هدیه کند.

حتما این خبر را هم شنیده اید که مایکروسافت اخیرا Skype را خریداری کرده است. روابط کمی پیچیده شد! در واقع Facebook قرار است با همکاری Microsoft ، امکان جدیدی را دراختیار کاربرانش قرار دهد.

مایکروسافت پس از سرمایه‌گذاری 240$ میلیون دلاری که در سال ۲۰۰۷ روی سایت Facebook انجام داد، اکنون صاحب 3% از وب سایت FaceBook است.

Tech Crunch از زبان یک منبع موثق اعلام کرده که هفته آینده فیس بوک محصول جدید خود که مربوط به قابلیت Video Chat در مرورگر است را رونمایی می‌کند. این محصول با همکاری Skype ساخته خواهد شد.

با توجه به اطلاعیه گوگل در مورد شبکه اجتماعی اش یعنی Google+ و قابلیت Video Chat در آن سایت، احتمال می‌رود Facebook احساس خطر کرده باشد و قبل از بازگشایی سایت Google+ ،قابلیت جدیدش را به کاربران ارائه دهد تا هیچ یک از 750 میلیون کاربر این سایت به دلیل نبود Video Chat از Facebook به Google+ کوچ نکنند.

منبع: Thenextweb

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات