اولین تلفن هوشمند Windows Phone 7.5 Mango در ماه سپتامبر و در ژاپن عرضه می شود

چهارشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۵:۲۵
مطالعه 2 دقیقه
فوجیتسو تولید کننده مطرح ژاپنی و KDDI، دومین اپراتور بزرگ شبکه های بی سیم در ژاپن تایید کردند که اولین تلفن هوشمند دنیا با سیستم عامل Windows Phone 7.5 Mango در ماه سپتامبر وارد بازار ژاپن خواهد شد. از مهمترین مشخصات این تلفن می توان به دوربین 13.2 مگاپیکسلی و ضد آب بودن آن اشاره کرد. در ادامه مشخصات فنی و جزئیات بیشتر در مورد تلفن هوشمند Toshiba-Fujitsu IS12T که اولین تلفن با سیستم عامل جدید مایکروسافت خواهد بود را مشاهده می کنید.
تبلیغات

مایکروسافت با معرفی سیستم عامل Windows Phone 7 وارد رقابت با رقبای قدرتمند خود iOS اپل و Android گوگل شد، اما این سیستم عامل نتوانست آنطور که باید و شاید در مقابل رقبای خود قد علم کند. ولی مایکروسافت نا امید نشد و توسعه سیستم عامل جدید خود را ادامه داد و اعلام کرد که  نسخه 7.5 آن را با نام Mango را با بیش از 500 قابلیت جدید وارد بازار می کند. در این فاصله مایکروسافت تمام سعی خود را کرد تا نظر تولید کننده های نرم افزار را نیز به WP7 جلب کند و با تولید ابزارهای مختلف برای کمک به تولید کننده ها برای تبدیل App های اندروید به WP7 اقداماتی را انجام داد و در نهایت توانست تعداد نرم افزارهای تحت این سیستم عامل را به بیش از 10,000 عنوان برساند. مایکروسافت همچنین قرارداد بسیار ویژه ایی را با نوکیا منعقد کرد تا این شرکت تلفن های هوشمند خود را با سیستم عامل WP7 عرضه کند.

تا عرضه نسخه رسمی Windows Phone 7.5 Mango حدود 2 ماه باقی مانده است و قرار است اولین تلفن مجهز به این سیستم عامل با مشخصات زیر و توسط Toshiba و Fujitsu ساخته شود:

  • صفحه نمایش 3.7 اینچ
  • پردازنده 1GHZ Qualcomm MSM8655
  • ضد آب
  • دوربین 13.2 مگاپیکسلی
  • حافظه داخلی 32GB

از مهمترین قابلیت های جدید در سیستم عامل Mango می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پشتیبانی از Multitasking (انجام چند کار بصورت همزمان): امکان سویچ کردن بین نرم افزارهای مختلف در حال اجرا مانند استفاده از GPS و پخش موزیک و غیره
  • مرورگر Internet Explorer 9 با پشتیبانی از استانداردهای HTML 5
  • پشتیبانی بهتر از شبکه های اجتماعی: Magno با شبکه های اجتماعی توییتر و فیس بوک یکپارچه شده است.

برای مشاهده توضیحات بیشتر و امکانات جدید اضافه شده در Windows Phone 7.5 Mango به مقاله " با قابلیت های بسیار جذاب Windows Phone 7 Mango آشنا شوید" مراجعه نمایید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات