داغ ترین ابزار های سال 2011 که در حال ورود به بازار هستند را بشناسید

دوشنبه ۳ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۱:۴۷
مطالعه 4 دقیقه
تاکنون گجت های مختلفی مانند iPad2، Nintendo 3DS و ... که همه آن‌ها در بازار جهانی موجود بوده و عموما به بازار کشور ما نیز راه یافته اند، را معرفی کردیم. این بار قصد داریم چند نمونه از داغ ترین گجت هایی که در حال ورود به بازار جهانی هستند و ممکن است برای بسیاری از کاربران جذاب باشند را معرفی کنیم.
تبلیغات

نسل جدید MacBook Air برند Apple

MacBook-Air-2011_540x396

نسل جدید MacBook Air دارای پردازنده به روز شده Intel Sandy Bridge سری Core i5 و Core i7 بوده و سیستم عامل OS X Lion روی آن نصب شده است. این نت بوک دارای پورت پر سرعت ThunderBolt بوده و قیمت مناسبی نسبت رقیبان خود مانند Samsung 9 Series دارد. البته این محصول هم اکنون در بازار جهانی موجود است ولی هنوز به بازار کشور ما راه نیافته است.

گوشی موبایل Samsung Nexus Prime

Google-Nexus-Prime-Android-Ice-Cream-Sandwich

شایعات حاکی از این است که این گوشی اولین تلفن هوشمندی است که دارای سیستم عامل Android Ice Cream Sandwich یا اندروید 4.0 خواهد بود. Samsung Nexus Prime دکمه فیزیکی نخواهد داشت و تماما به صورت لمسی خواهد بود.

صفحه‌نمایش این گوشی Super AMOLED HD با رزولوشن 960x540 پیکسل بوده و پردازنده Dual Core با سرعت 1.2 تا 1.5 گیگاهرتز خواهد داشت.

Nook Color نسل جدید

Nook_Color_540x338

Ebook Reader های Nook و Kindle Amazon علاوه در بازار جهانی در کشور ایران هم موجودند. شما می‌توانید از این Reader ها استفاده دیگری به جز مطالعه داشته باشید. به‌طور مثال با استفاده از Ebook Reader برند Nook قادر خواهید بود صفحات وب را نیز مشاهده کنید. این کتاب خوان الکترونیکی دارای سیستم عامل اندروید است و نسل جدید آن که با قابلیت ها و امکانات بیشتری عرضه خواهد شد و مشابه یک تبلت اندرویدی عمل خواهد کرد به‌زودی تا پایان اکتبر به بازار جهانی راه می یابد.

در نسخه جدید این محصول از پردازنده قوی تری استفاده شده و قیمت آن نیز نسبت به محصولات مشابه پایین‌تر خواهد بود.

نسل جدید iPod Touch

new-ipod-touch_540x405

Apple نمی تواند پخش‌کننده ای بهتر از iPod نسل جدید تولید کند. مگر اینکه ویژگی 3G را نیز به آن اضافه کند. iPod نسل جدید به قابلیت 3G مجهز می‌شود و کیفیت صفحه‌نمایش و کارایی آن مانند یک iPad کوچک خواهد بود. عده ای iPod نسل جدید را iPad Mini می نامند.

کنسول بازی PlayStation Vita

playstation-vita-2_540x394

نسل جدید کنسول بازی قابل حمل Vita قدرت گرافیکی و مشخصات فنی بسیار خوبی دارد. این گجت دارای Wi-Fi، صفحه 5 اینچی قابل لمس و دوربین در پشت و جلو دستگاه است. برای مشاهده اطلاعات بیشتر در مورد این محصول، مقاله زیر را مشاهده کنید.

معرفی کنسول جدید دستی PlayStation سونی به نام Vita

تبلت های اندرویدی Amazon

Nook_Color_540x338

شایعات حاکی از این است که Kindle Amazon قرار است به‌زودی تبلت های خود را با سیستم عامل اندروید وارد بازار کند. این تبلت ها در دو سایز 7 و 10 اینچ با پردازنده‌های قوی، وارد بازار خواهند شد.

نسل جدید گوشی های Apple مدل iPhone 5

آیا iPhone 5 طراحی ساده و جذاب iPhone 4 را خواهد داشت، یا با طراحی جدیدی با بازار عرضه می‌شود؟ هنوز مشخص نیست که طراحی، پردازنده و دوربین این موبایل نسبت به سری قبل چه پیشرفتی خواهد کرد. در مقاله زیر شایعاتی در مورد مدل جدید iPhone مشاهده می‌کنید.

iphone 5 با دوربین 8 مگاپیکسلی سونی عرضه می‌شود

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات