معرفی انواع مختلف بیزنس‌ کارت‌های جذاب و کاربردی

یک‌شنبه ۲ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۳:۱۴
مطالعه 7 دقیقه
یکی از روش های مهم در تبلیغات، طراحی و تهیه بیزنس کارت جذابی است که در ذهن همه کاربران باقی بماند.
تبلیغات

اگر شما هم تصمیم دارید ظاهر کارت ویزیت خود را تعویض کرده و آن را از شکل ساده و همیشگی اش خارج کنید، به شما پیشنهاد می کنیم ادامه مطلب که در مورد "پیشنهاد هایی برای تهیه یک Business Card جذاب" است را مشاهده کنید.

کارت های قابل کاشت

business-cart-plantable-paper-02

امروزه بسیاری از شرکت ها برای تبلیغات کار خود از کارت های قابل کاشت استفاده می کنند. در واقع این کارت ها حاوی دانه هایی هستند که بعد از کاشت و آبیاری رشد می کنند. افرادی که شغل آنها با کشاورزی و کاشت درختان و گیاهان سر و کار دارد می توانند از این کارت ها استفاده کنند.

business-cart-plantable-paper-04

بسیاری از افراد از این قبیل کارت ها به عنوان کارت عروسی، کارت تبریک و .. استفاده می کنند. شما می توانید مصارف مختلف این کارت را در سایت BotanicalPaperworks مشاهده کنید.

business-cart-plantable-paper-05

کارت های جذاب

business-cart-atractive-1

روی کارت خود از دانه های جذاب و یا اسانس های خوشبو استفاده کنید. کاربرانی که کافی شاپ یا رستوران دارند می توانند از دانه قهوه روی کارت خود استفاده کنند. کاربرانی که با جواهرات سر و کار دارند می توانند از مهره های مروارید و .. استفاده کنند. اگر فروشنده لوازم آرایشی هستید می توانید کارت ویزیت خود را معطر سفارش دهید.

کارت های دوخته شده و از جنس های خاص

business-cart-tetxurized-1

کارت هایی که از جنس کتان یا ابریشم ساخته شده اند حس خوبی به دستان شما می دهند. علاوه بر این کارت های فلزی حس استواری و قدرت را به کاربر منتقل می کنند. کارتی که در بالا مشاهده کردید از جنس کتان ساخته شده است.

کارت قابل خوردن

business-cart-edible-2

این نوع کارت ها معمولا گران تمام می شوند. شما می توانید کارت های ویزیت خود را به عنوان هدیه برای مشتریان خود ارسال کنید. البته لزوما نیاز نیست که کارت ویزیت خود را از جنس خوراکی تهیه کنید. بلکه می توانید تنها ظاهر آن را به این شکل طراحی کنید. افرادی که امور مرتبط با مواد غذایی دارند معمولا می توانند از این نوع کارت ها استفاده کنند.

business-cart-edible-1

در وب سایت Dizzy Design می توانید نمونه هایی از این کار ویزیت ها را مشاهده کنید.

کارت های سرگرم کننده

business-cart-gaming

این کارت ها به نحوی شما را سرگرم کرده و بازی های مختلف را برای شما فراهم می کنند. از این کارت ویزیت ها برای معرفی مجموعه های ورزشی، زمین های چمن و .. استفاده می شود.

کارت ویزیت سه بعدی

business-cart-3d-1

این کارت ها با توجه به ظاهرشان برای انواع مختلف امور، کاربرد دارند. به طور مثال تصویری که در بالا می بینید مربوط به کارت ویزیت یک آرایشگاه مو است.

business-cart-3d-2

شما می توانید مصارف مختلف این کارت های سه بعدی را در سایت Behance.net مشاهده کنید.

کارت های مفید و کاربردی

business-cart-useful

بعضی از کارت ها واقعا کاربردی هستند. مانند انواع مختلف زیرلیوانی

business-cart-useful2

علاوه بر این شما می توانید از یک دفترچه یاداشت کوچک با طراحی جذاب به عنوان کارت ویزیت خود استفاده کنید. معمولا کاربران چنین کارت های ویزیتی را هیچگاه گم نمی کنند یا دور نمی ریزیند. چراکه نهایتا از آنها استفاده می کنند.

کارت هایی که به اشتراک گذاشته می شوند

business-cart-share-worthy1

اگر کارت ویزیت خود را از نوع طنز انتخاب کنید، مطمئن خواهید بود که هر کارت به چندین نفر نمایش داده خواهد شد. به طور مثال تصویری که در بالا مشاهده می کنید، زمان شوخی استفاده خواهد شد. کارت های موجود در سایت US.Moo نیز اغلب از درون مایه طنز استفاده کرده اند.

کارت های قابل سوراخ یا قابل تکه شدن

business-cart-preforable1

این قبیل کارت ها معمولا برای کاربران بسیار جذاب هستند. به طور مثال کارتی که در بالا مشاهده می کنید متعلق به یک باشگاه بندسازی است که بعد از ثبت نام قسمتی از کارت جدا می شود.

business-cart-preforable2

منبع: mashable

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات